اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان

آموزش و پرورش خرمشهر با ادارات تعامل مضاعف برقرار کند

خبرگزاری فارس: فرماندار خرمشهر گفت: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، آموزش و پرورش خرمشهر تعامل مضاعفی با ادارات برقرار کند.

آموزش و پرورش خرمشهر با ادارات تعامل مضاعف برقرار کند

عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: اوقات فراغت بخش بسیار مهمی از زندگی جوانان و حتی بزرگسالان را در برمی‌گیرد به همین دلیل باید به آن توجهی ویژه و جدی شود.

وی افزود: غنی‌سازی اوقات فراغت باید با بهره‌گیری از دانش کارشناسان علم روانشناسی و اساتید مجرب آموزش و پرورش صورت گیرد تا همه ابعاد و زمینه‌های این بخش ارزیابی شود.

فرماندار خرمشهر تصریح کرد: در این شهرستان نیز جوانان را باید بیش از پیش مورد توجه قرار داد و با تأمین فعالیت‌های مناسب تابستانی، آنها را با انگیزه و روحیه‌ای جدید برای سال تحصیلی جدید مهیا کرد.

وی با بیان اینکه در این زمینه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید همه توان خود را به کار گیرند، گفت: از ادارات شهرستان می‌خواهیم در این خصوص برنامه‌های جدید خود را به فرمانداری اعلام کنند.

حسینی اضافه کرد: به‌منظور استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش‌آموزان، آموزش و پرورش با ادارات و نهادهای مرتبط، تعامل متقابلی انجام دهد.

وی در پایان از خانواده‌ها خواست با فراهم کردن محیط امن در خانه، آنها را از گرایش به زمینه‌های انحرافی جامعه به دور کرده و در صورت ایجاد مشکل در رابطه به فرزندانشان از مشاوره متخصصان کمک بگیرند.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول