اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ساوجبلاغ خبر داد

آغاز فعالیت تابستانه آموزش و پرورش در ساوجبلاغ

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ گفت: برای اجرای برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان 24 پایگاه تابستانه در این شهرستان فعالیت خود را آغاز کردند.

آغاز فعالیت تابستانه آموزش و پرورش در ساوجبلاغ

عبدالله نژادفلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی کلان وزارت آموزش و پرورش و همچنین اداره کل این وزارتخانه در استان البرز، امسال نیز مانند ادوار گذشته در فصل تعطیلی مدارس، برنامه‌هایی را با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اجرا خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: این برنامه بر اساس نتایج جلسات مستمر کارگروه و کمیته‌ تخصصی است که در ابتدای سال دایر کرده و به صورتی برنامه‌ریزی شده که در فصل تعطیلی مدارس، اوقات فراغت دانش‌آموزان غنی‌سازی شده باشد.

آغاز فعالیت 24 پایگاه تابستانه آموزش و پرورش در ساوجبلاغ

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستا ساوجبلاغ ادامه داد: در گام نخست 24 پایگاه تابستانه را با هدف جذب دانش‌آموزان دایر کردیم که ثبت‌نام این پایگاه‌ها از نخستین روز تعطیلی مدارس آغاز شده بود.

نژاد‌فلاح بیان داشت:‌ در پایگاه‌های فوق برنامه‌های آموزشی و تفریحی مانند برگزاری کلاس‌های هنری، کمک‌ درسی، علمی و همچنین برگزاری تورهای گردشگری و زیارتی به متقاضیان ارائه می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا هزینه شرکت در این دوره‌ها از دانش‌آموزان دریافت می‌شود؟ گفت: دو نوع مدیریت بر پایگاه‌های تابستانه حاکم است که بخشی به صورت خودگردان و بخشی دولتی اداره می‌شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستا ساوجبلاغ تصریح کرد: تلاش ما این بوده که دانش‌آموزان به دلیل وضعیت مالی والدین از بهره‌مندی از برنامه‌ فوق محروم نباشند.

نژادفلاح متذکر شد: بنابراین در پایگاه‌هایی که به صورت عمومی اداره می‌شود، بخش مهمی از هزینه‌ها توسط آموزش و پرورش تامین شده است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: از سوی دیگر در پایگاه‌های خودگردان بر اساس یک چارچوب مصوب هزینه‌ها از دانش‌آموزان دریافت می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول