اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عنوان دوم کشوری جشنواره هنر به دانش‌آموز پاکدشتی رسید

خبرگزاری فارس: دانش‌آموز پاکدشتی موفق به کسب رتبه دوم کشوری در جشنواره هنری شد.

عنوان دوم کشوری جشنواره هنر به دانش‌آموز پاکدشتی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دانش‌آموز پاکدشتی رتبه دوم کشوری در جشنواره هنری را از آن خود کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به برگزاری دومین جشنواره هنری هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش سراسر کشور گفت: این جشنواره امسال برای دومین سال پیاپی برگزار شد و از بین آثار ارسالی دانش‌آموزان پاکدشتی به دبیرخانه جشنواره شهرستان‌های استان تهران، اثر زهره خادمی هنرجوی هنرستان معلم در رشته طراحی در زمینه طراحی با آب مرکب، انتخاب و به عنوان اثر برگزیده در سطح استان به دبیرخانه کشوری این جشنواره در استان همدان معرفی شد.

محمدرضا جوادی اظهار داشت: آثار بعد از داوری اولیه و پذیرش به مرحله نهایی این جشنواره یعنی مرحله عملی راه یافتند که خادمی در این مرحله با کسب رتبه دوم کشوری موفق شد بخشی از استعدادها و توانمندی‌های دانش‌آموزان پاکدشت را به نمایش بگذارد. 

وی در ادامه با اشاره به نقش آموزش‌‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در توسعه کارآفرینی و در نهایت توسعه یافتگی کشور، گفت: این جشنواره ضمن همگام‌سازی آموزش‌های تئوری با کار عملی، زمینه ایجاد خلاقیت را در بین هنرآموزان ایجاد کرده است.

جوادی همچنین گفت: آموزش در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش با هدف ارتقای رشته‌‌های بومی و صنایع دستی هر منطقه انجام می‌گیرد که امیدوار هستیم با همکاری مسئولان در آینده بتوانیم شغل‌های بومی ایجاد نموده و متناسب با مشاغل بومی رشته‌های مناسبی نیز در هنرستان‌های شهرستان دایر کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در پایان ضمن تبریک این افتخارآفرینی به سرکار خانم زهره خادمی هنرجوی برگزیده شهرستان پاکدشت و همچنین خانواده ایشان از تمام همکاران هنرستان معلم نیز تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول