اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دور جدید سینمای خانواده

فیلم«چهل سالگی» در تالار هنر اصفهان به نمایش در می‌آید

خبرگزاری فارس: مدیر تالار هنر اصفهان گفت: فیلم «چهل سالگی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان در دور جدید سینمای خانواده ویژه تابستان 91 اکران می‌شود.

فیلم«چهل سالگی» در تالار هنر اصفهان به نمایش در می‌آید

میثم بکتاشیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه این فیلم در ژانر ملودرام اجتماعی است، درباره داستان این فیلم اظهار کرد: داستان این فیلم درباره بحران زندگی زنی به نام نگار تمدن است که در دوران دل‌زدگی از زندگی خانوادگی خود با خواستگار قدیمی خود به نام کوروش کیان روبه‌رو می‌شود که در جوانی به دلایلی نامعلوم او را ترک کرده است.

وی ادامه داد: در واقع بازگشت کوروش به ایران برای اجرای یک کنسرت پس از 20 سال و آن هم در شرایطی که نگار رشته تحصیلی خود موسیقی را به حاشیه زندگی برده، به نوعی هم علامت سؤال گذشته را پررنگ‌تر می‌کند و هم زندگی زمان حال نگار را زیر تیغ سؤال می‌برد.

مدیر تالار هنر اصفهان درباره ادامه داستان گفت: از طرفی فرهاد شوهر نگار که زمینه رفتن کوروش و جدائی آنها را فراهم کرده، به گونه‌ای عمیق‌تر با عملکرد گذشته خود درگیر می‌شود و دادگاهی نمایشی برای محاکمه خود تشکیل می‌دهد که ابعاد جدیدی را در قصه می‌گشاید.

وی اضافه کرد: "چهل سالگی" به طبقه‌ متوسط جامعه پرداخته و دغدغه‌های انسانی مثل حقیقت و عدالت را دنبال می‌کند و می‌خواهد انتخاب عشق گذشته و امروز را در وهله روبرویی با آنها نشان دهد، به گونه‌ای که شاید تصمیم گیری فوری درباره آن، جز شک، چیز دیگری را دربر ندارد.

بکتاشیان با بیان اینکه فیلمنامه‌ این فیلم اقتباس از رمانی به همین نام نوشته ناهید طباطبایی است، درباره عوامل این فیلم تصریح کرد: نویسندگی فیلمنامه را مصطفی رستگاری بر عهده داشته است و لیلا حاتمی، محمدرضا فروتن، فرزان اطهری، پریا مردانی‌ها، سهیلا گلستانی، افشین نخعی و عزت‌الله انتظامی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

وی با بیان اینکه این سلسله جلسات سیزدهمین دوره برگزاری سینمای خانواده محسوب می‌شود، گفت: پس از فیلم «چهل سالگی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان در تاریخ 23 تیرماه فیلم «کتاب قانون» به کارگردانی مازیار میری سی‌ام تیرماه در این سلسله جلسات اکران می‌شود.

مدیر تالار هنر اصفهان اضافه کرد: همانند دوره‌های گذشته این جلسات، پس از اکران فیلم‌های سینمایی کارشناسان علوم رفتاری به تحلیل روان‌شناختی فیلم پرداخته و به سؤال‌های مخاطبان پاسخ می‌دهند.

به گزارش فارس فیلم «چهل سالگی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان روز جمعه 23تیرماه در سالن اصلی تالار هنر اکران می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این فیلم‌ها هر جمعه ساعت 17 به تالار هنر واقع در میدان لاله، جنب فروشگاه رفاه مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 5660881 تماس بگیرند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول