اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان:

مشکلی در اجرای مصوبات دولت در حوزه فرهنگ و هنر وجود ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: مشکل خاصی در اجرای مصوبات دولت در حوزه فرهنگ و هنر استان سمنان وجود ندارد.

مشکلی در اجرای مصوبات دولت در حوزه فرهنگ و هنر وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا سوقندی پیش‌ازظهر امروز در ادامه نخستین جلسه هماهنگی بین مجمع نمایندگان استان سمنان که با حضور نمایندگان سمنان و مهدیشهر، گرمسار، دامغان و شاهرود در مجلس و با محوریت بررسی عملکرد و مشکلات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد، در گفت‏‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: رئیس جمهوری و هیئت دولت در سفر استانی به سمنان مصوبات متعددی در حوزه فرهنگ و هنر داشتند.

وی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در اجرای این مصوبات مشکل خاصی ندارد، خواستار همکاری همه مسئولان و دستگاه‏‌های ذی‏ربط در راستای اجرایی ساختن این مصوبات شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در ادامه از تصویب احداث مجتمع فرهنگی و هنری دیباج دامغان، مجتمع فرهنگی و هنری شهمیرزاد، کتابخانه مهدیشهر و کتابخانه مرکزی سمنان در قالب سفر استانی دولت خبر داد.

سوقندی در ادامه به احداث محل دائمی نمایشگاه آثار هنرمندان، موزه هنرهای معاصر سمنان، تالار مرکزی سمنان و موزه هنرهای معاصر شاهرود اشاره کرد.

وی از اجرای مجتمع فرهنگی و هنری مهدیشهر به عنوان یکی از مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به این استان در بخش فرهنگ و هنر خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بیان کرد: بخش فرهنگ و هنر و حوزه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان هرگز نباید به جناح و گرایش سیاسی خاصی وابسته باشد و استقلال این بخش بسیار مهم است.

سوقندی اضافه کرد: در این زمینه باید از تمام ظرفیت‏‌های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و هنری با هر نوع سلیقه سیاسی و دینی استفاده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان شرط استفاده از تمام گرایش‏‌های سیاسی در بخش فرهنگ و هنر را مخالفت و دشمنی نداشتن با نظام اسلامی و التزام به قانون اساسی عنوان کرد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول