اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال:

12 کانون فرهنگی ـ هنری مساجد در خلخال ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان خلخال از ایجاد و راه‌اندازی 12 کانون جدید فرهنگی ـ هنری مساجد در سال جاری خبر داد.

12 کانون فرهنگی ـ هنری مساجد در خلخال ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید احمد معصومی ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خلخال اظهار داشت:‌ هم اکنون 18 کانون فرهنگی ـ هنری مساجد در شهرستان خلخال فعال است که تا پایان سال قصد داریم این تعداد را به 30 کانون ارتقا دهیم.

وی با یادآوری اینکه کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد ظرفیت ممتاز هدایت اسلامی و دینی جوانان هستند،‌ خاطرنشان کرد:‌ ما در صددیم تا از تمام امکانات کانون‌ها به نحو احسن استفاده کنیم و جوانان را در ابعاد مختلف و گوناگون به سمت برنامه‌های کانون هدایت کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان خلخال اولویت راه‌اندازی کانون‌های مساجد را در خلخال مناطق روستایی اعلام کرد و گفت: این کانون‌ها در این مناطق راه‌اندازی و در اختیار جوانان علاقمند به مسائل فرهنگی و دینی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در این جلسه مسئول توسعه و انسجام دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل بیان داشت: 200 کانون فرهنگی ـ هنری جدید در سطح مساجد استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

فرشاد موذن افزود: هم اکنون 300 کانون فرهنگی در مناطق مختلف استان فعالیت دارند.

وی ادامه داد: با ایجاد 200 کانون فرهنگی جدید در مساجد استان این تعداد تا پایان امسال به 500 کانون فرهنگی افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول توسعه و انسجام دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل در پایان سخنان خود با اشاره به تهاجم فرهنگی بیگانه و استفاده از هرگونه امکانات فرهنگی و رسانه‌ای از سوی دشمن برای تهی کردن جوانان از فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی از کانون‌های فرهنگی مساجد به عنوان دژ محکمی در مقابل این هجمه فرهنگی بیگانه یاد کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول