اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خراسان‌رضوی:

تاریخ و فرهنگ یادگار هنرمندان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: آنچه که ما امروز به عنوان فرهنگ و هنر داریم در واقع یادگار هنرمندان دوره‌های قبل است.

تاریخ و فرهنگ یادگار هنرمندان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید جواد جعفری عصر امروز در جشنواره سرودهای بومی استان خراسان‌رضوی که در سینمای اصغرزاده مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) واقع در پارک ملت مشهد برگزار شد اظهار کرد: باید برای نعمت وجود هنرمندان  شکرگزار باشیم.

وی با بیان اینکه باید برای نعمت‌هایی که خداوند در اختیار ما قرار می‌دهد شکر به جا بیاوریم جعفری تصریح کرد: شکرانه داشتن هنرمندان بزرگ نیز افزایش دامنه خدمات به این عزیزان است.

رئیس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی در این راستا ادامه داد: یکی دیگر از این نعمات مردم عزیز و ولایت‌مدار و انقلابی است که داریم است.

جعفری در این راستا ادامه داد: شکر وجود این مردم عزیز این است که خدمتگزار این مردم باشیم و برای خدمت‌رسانی از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

وی در ادامه با اشاره به بودجه در نظر گرفته شده برای بالا بردن شاخص‌های فرهنگی در سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته به بهترین وجه توانستیم از بودجه در نظر گرفته شده استفاده کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی در ادامه با بیان اینکه در گذشته کتاب‌های زیادی برای معرفی شهرستان‌های مختلف به چاپ رسیده است تاکید کرد: تاکنون سرودی ویژه شهرستانی ساخته نشده بود.

جعفری ادامه داد: امروز ما در هر شهرستان‌ یک سرود مخصوص داریم که این کار در واقع در راستای ماندگار کردن فرهنگ بومی هر شهرستان است.

رئیس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی در ادامه دفاع در برابر تهاجم فرهنگی را در گرو صیانت فرهنگ خودی دانست و اظهار کرد: ما تا حدودی با تولید این سرودها در این راستا حرکت کردیم. 

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول