اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی برترین‌های خود را شناخت

خبرگزاری فارس: یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی خوزستان با معرفی برترین‌های خود در بخش‌های عکاسی،‌ نقاشی،‌ کاریکاتور،‌ تصویرسازی و پوستر به کار خود پایان داد.

یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی برترین‌های خود را شناخت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،‌ در مراسم پایانی یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی خوزستان که همزمان با کارگاه هنر محیطی با حضور دکتر نادعلیان در محل موزه هنرهای معاصر برگزار شد،‌ میعادآخی در بخش عکاسی، آرزو موسیوند در بخش نقاشی،‌ شیوا گل محمدی در بخش کاریکاتور،‌ اعظم کرد زنگنه در بخش تصویرسازی و حجت اکبرزاده در بخش پوستر به عنوان برترین‌های این جشنواره شناخته شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این مراسم به  قابلیت‌های استان در عرصه هنرهای تجسمی اشاره کرد و اظهار کرد:‌ سیاست گذاری و ابتکاری که در  یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی با ایجاد محدودیت سنی جهت شرکت کنندگان انجام گرفت جسارت و امکان شرکت جوانان را افزایش داد.

حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر روند هنرهای تجسمی در شهرستان‌های استان را با ذکر جشنواره‌های گرافیک و عکس در خرمشهر و ماهشهر و همچنین تذهیب‌کاری بهبهان  برشمرد و خاطرنشان کرد: گسترش امکانات تذهیب کاران در استان و ایجاد آموزش برای آنان باید بطور جدی دنبال شود و نباید فضاهای آموزشی در هنرهای تجسمی افسرده باشند.

وی ادامه داد: در خرمشهر و آبادان توانمندی های خیلی خوبی را دیدیم، البته آبادان دارای سابقه و قدمت کار فرهنگی خیلی بالایی حتی قبل از سایر شهرستان‌‌های استان است. روزی آبادان هم آواز با تهران کار سینمایی و هنری درش انجام می‌شد آبادان افت کرده البته از سال گذشته شاهد تحولات خوبی بودیم.

مدیرکل ارشاد همچنین  از راه اندازی فاز دوم ساختمان موزه خبر داد و گفت: این فاز شامل دو تالار جهت نشست‌های تخصصی و اسکان انجمن‌ها است که تا پایان سال 91 به مرکزی آبرومند تبدیل می گردند.

نمایشگاه یازدهمین جشنواره استانی با بیش از 35 اثر همه روزه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول