اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‏‌آموزی و فرهنگیان استان سمنان:

اردوهای جهادی و کمک به افراد محروم کاری الهی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‏‌آموزی و فرهنگیان استان سمنان گفت: اردوهای جهادی و کمک به افراد مناطق محروم در جای جای کشور، کاری الهی است و باید ادامه یابد.

اردوهای جهادی و کمک به افراد محروم کاری الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، غلام‏رضا حافظی ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان بسیجی شرکت‌کننده در اردوهای جهادی در روستای ایج سمنان اظهار داشت: کار جهادی و کمک به افراد مستمند کاری الهی محسوب می‏‌شود که در آموزه‏‌های دینی ما فراوان به آن اشاره شده است.

رئیس سازمان بسیج دانش‏‌آموزی و فرهنگیان استان سمنان گفت: دانش‌آموزان در این اردو با توجه به دور بودن از هیاهوی شهر و مشکلات خاص آن، به تقویت بنیه معنوی و رشد فضایل اخلاقی خویش می‌پردازند تا اندوخته خوبی برای ماه‌های آینده داشته باشد.

حافظی خطاب به حاضران تأکید کرد: شما جوانان عزیز در آینده به عنوان مسئولان جامعه و کشور انتخاب خواهید شد و این اردوهای جهادی و سختی کار باعث می‌شود که همواره و در همه حال به فکر مردم مستمند و مناطق محروم باشید.

رئیس سازمان بسیج دانش‏‌آموزی و فرهنگیان استان سمنان از دانش‏‌آموزان به خاطر حضور گرم خود در این مناطق محروم و لبیک گفتن به ندای رهبر فرزانه خویش تقدیر کرد.

همچنین حافظی در اردوی جهادی بسیج دانش‏‌آموزی واقع در روستای امام‏زاده عبدالله حضور یافت و با دانش‏‌آموزانی که مشغول فعالیت‌هایی از جمله لایروبی رودخانه، بازسازی مدرسه روستا و زیباسازی منازل افراد مسن و مستمند بودند، دیدار کرد.

رئیس سازمان بسیج دانش‏‌آموزی و فرهنگیان استان سمنان در روستای ایج، خود مشغول دروی مزرعه گندم شد که این امر برای دانش‏‌آموزان بسیار جالب بود.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول