اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولین استانی صورت گرفت

بازدید از اردوهای جهادی بسیجیان در استان قزوین

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی، بسیج سازندگی و بسیج دانشجویی استان قزوین از طرح‌های جهادی بسیجیان استان قزوین بازدید شد.

بازدید از اردوهای جهادی بسیجیان در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین صبح امروز با حضور منوچهر حبیبی معاون امور عمرانی و هماهنگی استانداری قزوین، علیجان توکلی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان و مشاور استاندار، حمیدرضا الله‌‌بداشتی مسئول مرکز مطالعات راهبردی حرکت‌های جهادی استان قزوین و

محمدرضا بهرانی مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان قزوین از عرصه‌های جهادی روستاهای چربین، ملاعلی، حسین‌آباد و آرتیم‌کش بخش چهار سفلی شهرستان قزوین بازدید شد.

چهار گروه جهادی از جهادگران بسیج دانشجویی و محلات به استعداد 120 نفر در عرصه‌های فرهنگی، عمرانی، بهداشتی و درمانی مشغول به فعالیت‌های جهادی هستند.

همچنین دو گروه از خواهران بسیجی نیز در این عرصه‌ها به انجام فعالیت‌های فرهنگی مشغول هستند.

منوچهر حبیبی در بازدید از این اردوها با تمجید از عملکرد بسیجیان جهاد‌گر استان قزوین، تأکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید در پیشبرد اهداف بسیج و فعالیت‌های جهادی بسیج کوشش کنند.

در ادامه این بازدید علیجان توکلی رئیس بسیج سازندگی استان نیز با تشکر و قدردانی از حمایت‌های استاندار از فعالیت‌های جهادی و گسترش و توسعه این اردوها در سطح استان و خارج از آن تأکید کرد.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول