اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 150 دانشجو

اردوهای جهادی در نرماشیر آغاز شد

خبرگزاری فارس: اردوهای جهادی با حضور 150 نفر از دانشجویان عضو بسیج دانشجویی در نرماشیر آغاز شد.

اردوهای جهادی در نرماشیر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، پیش از ظهر امروز اردوهای جهادی با حضور 150 نفر از دانشجویان عضو بسیج دانشجویی در نرماشیر آغاز شد.

فرماندار نرماشیر در مراسم آغاز به کار اردوی جهادی طرح هجرت در این شهرستان اظهار داشت: 150 دانشجو از دانشگاه‌های شرق استان کرمان در اردوی جهادی نرماشیر شرکت کرده‌اند.

محمود سام‌نژاد تصریح کرد: از این تعداد دانشجو 123 نفر خواهر و 27 نفر برادر هستند که در قالب 10 گروه در شهرستان نرماشیر و بخش روداب به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی ابراز داشت: فعالیت این گروه جهادی شامل اقدامات فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، مشاوره تحصیلی، رایانه و عمرانی در روستاهای محروم است.

سام‌نژاد بیان کرد: اردوهای طرح هجرت با هدف محرومیت‌زدایی در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و بهداشتی در روستاها و مناطق محروم شهرستان انجام می‌شود.

وی افزود: شرکت کنندگان در این اردو از دانشجویان دانشگاه ‌های شرق استان کرمان هستند که به صورت داوطلبانه در طرح هجرت حضور دارند.

فرماندار نرماشیر ابراز داشت: کیفیت اردوهای طرح هجرت هر سال رو به افزایش بوده که این امر موجب گرایش بیشتر جوانان به حضور در این طرح شده است.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول