اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان قزوین:

مشارکت‌های مردمی در حرکت‌های جهادی موجب پیشبرد اهداف می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان قزوین با تأکید بر لزوم مشارکت‌های مردمی در حرکت‌های جهادی، حضور مردم در این عرصه‌ها را موجب نگهداری و پیشبرد پروژه‌های جهادی برشمرد.

مشارکت‌های مردمی در حرکت‌های جهادی موجب پیشبرد اهداف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیجان توکلی در حاشیه بازدید از عرصه‌های اردوهای بسیج سازندگی در روستای ملاعلی بخش طارم اظهار کرد: پیگیری‌های بخشدار طارم و مسئولان استانی نشان از تعامل بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی با بسیج دارد که این مهم می‌تواند در پیشبرد این پروژه‌های نیمه‌تخصصی جهادی کمک شایانی کند.

وی افزود: اعتبارات مورد نیاز برای پروژه‌های جهادی باید پیش از انتخاب عرصه‌های جهادی توسط جهادگران تأمین شود تا کارها با سرعت بیشتری پیش رود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با اشاره به حضور پرشور اقشار بسیج در عرصه‌های سازندگی تأکید کرد: بی‌تردید همکاری و تعاملی که بین بسیج و دستگاه‌های اجرایی وجود دارد، به نفع محرومان و نیازمندان جامعه است.

توکلی خاطرنشان کرد: جلسات و نشست‌های مشترک میان بسیج و دستگاه‌های اجرایی نیز می‌تواند فرصتی برای تبادل نظر و جلو بردن پروژه‌های جهادی باشد.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های جهادی بسیجیان همان فعالیت‌هایی است که جهاد سازندگی انجام می‌داد و باید در این راستا نیز خود مردم وارد عرصه شده و با مشارکت در امر خدمت‌رسانی، بسیجیان جهادگر را یاری کنند.

در ادامه این بازدید، مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان قزوین عنوان کرد: بعد از انحلال جهاد سازندگی، بسیج سازندگی توانسته است به خوبی نقش خود را ایفا کند و برای محرومیت‌زدایی از روستاها به میدان آمده است.

محمد محمدعلیزاده با تأکید بر مشارکت‌های مردمی در عرصه‌های جهادی تأکید کرد: مشارکت‌های مردمی در حرکت‌های جهادی به نگهداری و پیشبرد اهداف این پروژه‌ها کمک می‌کند.

وی نبود اعتبارات لازم را یکی از مهم‌ترین عوامل عدم پیشبرد پروژه‌ها دانست و تصریح کرد: آبرسانی یک حوزه تخصصی است که بسیج سازندگی وارد این عرصه شده و با همکاری دستگاه‌های اجرایی موفقیت‌های مطلوبی را در این عرصه کسب کرده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول