اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس تأکید کرد

حمایت جهادی دستگاه‌های اجرایی از سرمایه‌گذاران

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند از سرمایه‌گذارانی که در مسیر اشتغالزایی گام برمی‌دارند با تمام توان حمایت کنند.

حمایت جهادی دستگاه‌های اجرایی از سرمایه‌گذاران

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، فرج‌الله عارفی بعد از ظهر امروز در نشست سرمایه‌گذار بخش فولاد با مسئولان اجرایی شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: ظرفیت‌ها و منابع خوبی در راستای سرمایه‌گذاری در این شهرستان وجود دارد.

وی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند به صورت جهادی از سرمایه‌گذارانی که در مسیر اشتغالزایی گام برمی‌دارند با تمام توان حمایت کنند.

عارفی تصریح کرد: وجود مدیران جهادی برای سرمایه‌گذاران می‌تواند، تکیه‌گاهی قابل اعتماد باشد تا آنان از این طریق بتوانند، کارآفرینی کرده و در راستای رفع بیکاری جوانان منطقه تلاش کنند.

وی ابراز داشت: احداث کارخانه رب گوجه در سال گذشته در شهرستان عنبرآباد طی مدت 61 روز به عنوان یک عمل جهادی در سال جهاد اقتصادی شناخته شد.

عارفی عنوان کرد:‌ سرمایه‌گذاری‌های خوبی در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در حال انجام است که نشان از توسعه این دو شهرستان دارد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی مربوطه نیز با سرمایه‌گذاران تعامل ویژه‌ای دارند که بسی جای تقدیر دارد.

عارفی بیان داشت:‌ با توجه به اینکه نیروی کار مستعد و فراوان در این منطقه وجود دارد، می‌طلبد از آن در مسیر کار و تولید بهترین استفاده را کرد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول