اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان:

ایده‌های نوآورانه در اردوهای جهادی متبلور می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان گفت: اردوهای جهادی اهمیت زیادی دارد و ایده‌های نوآورانه در این اردوها متبلور می‌شود.

ایده‌های نوآورانه در اردوهای جهادی متبلور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان سید محمدجواد مهدوی‌مرتضوی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان پایگاه‌های بسیج دانشجویی و اعضای ستاد قرارگاه اردوهای جهادی شهرستان دشتستان و تنگستان در برازجان اظهار داشت: بسیج با تمام توان برای استقرار عدالت اجتماعی در تلاش است و داشتن روحیه جهادی زمینه‌ساز تحقق و استقرار عدالت اجتماعی در جامعه است.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان با اشاره به اهمیت اردوهای جهادی در بین قشر دانشجو خاطر نشان کرد: آنچه مهم و مسلم است این است که اردوهای جهادی مقدمه و پیش‌نیاز حرکت جهادی است و استعدادهای دانشجویان در عرصه‌های مختلف در این اردوها تبلور می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه اردوهای جهادی زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است، افزود: اردوهای جهادی حرکتی است که باید در تمام شئونات زندگی جاری و ساری باشد که این حرکت زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) خواهد بود.

مهدوی‌مرتضوی اذعان داشت: داشتن روحیه و تفکر جهادی در زمینه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی، همگی در راستای تلاش برای تحقق و استقرار عدالت اجتماعی در جامعه است که مهم‌تر از اردوهای جهادی همین بحث حرکت جهادی است که همواره باید مورد توجه همه در نظام اسلامی قرار گیرد.

وی با اشاره به عرصه‌های عملی اردوهای جهادی امسال گفت: عرصه‌های عملی اردوهای جهادی، امسال در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی، عمرانی، بهسازی و بهداشتی برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان ادامه داد: مسئولین گروه‌های جهادی در راستای ارتباط‌گیری با ادارات باید قبل از هر تصمیم با هدف مطالبه‌گری و رفع مشکلات و نواقص و محرومیت‌های موجود در آن منطقه توجه ویژه‌ای داشته باشند و در اینجا نقش دانشجو یک نقش تحریکی و تسریعی بسیار ارزشمند در رفع امور خواهد بود.

مهدوی‌مرتضوی با توصیه دانشجویان به استفاده از روش‌های گوناگون و ایده‌های نوآورانه در طول دوره جهادی متذکر شد: گروه‌های دانشجویی در برهه اردوهای جهادی همدلی و انسجام خود را بسیار مورد توجه قرار داده و آن را در روحیه و تفکرات خود تقویت کنند.

وی با تاکید به لزوم سرکشی‌ از مناطق اجرای اردوی جهادی پس از اتمام طرح بیان داشت: در این دوره‌ها دانشجویان توجه داشته باشند که ضمن ملاحظه محرومیت‌های مناطق، بر تداوم سرکشی‌ها پس از اتمام دوره‌های جهادی نیز توجه مضاعفی داشته باشند.

مسئول اردوی جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر نیز در این نشست، اردوهای جهادی را برگرفته از تعالیم دینی دانست و گفت: باید همه تلاش کنیم که این حرکت احیاء و زنده نگه داشته شود و این برنامه یکی از جاهائی است که با پشت پا زدن به دنیا، نهایت تواضع را به نمایش می‌گذارد.

محمد عباسی‌فر دانشجویان را سفیران فرهنگی عنوان کرد و افزود: شما دانشجویان به‌عنوان ارزشمندترین گروه مرجع در کشور محسوب می‌شوید و این حرکت جهادی شما بسیار کار ارزشمندی است و این کار شما دانشجویان دل‌ها را زنده نگه می‌دارد و به نوعی شما سفیران فرهنگی محسوب می‌شوید.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول