اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج ناحیه دانشجویی زنجان:

اردوهای جهادی از برنامه‌های تاثیرگذار در غنی‌سازی اوقات فراغت است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج ناحیه دانشجویی استان زنجان گفت: اردوهای جهادی از برنامه‌های تاثیرگذار در غنی‌سازی اوقات فراغت است.

اردوهای جهادی از برنامه‌های تاثیرگذار در غنی‌سازی اوقات فراغت است

حجت‌الاسلام محرم تیموری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم و تاثیرگذار به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت برگزاری اردوهای جهادی است.

وی با بیان اینکه در سال جاری نیز به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است، افزود: اعزام گروه‌های دانشجویی به مناطق محروم از برنامه‌های بسیج ناحیه دانشجویی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج ناحیه دانشجویی استان زنجان از آغاز اردوهای طرح هجرت از 10 تیرماه سال جاری خبر داد و گفت: با حضور دانشجویان این اردوها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان تصریح کرد: سرگروه‌های طرح هجرت در این کارگاه‌ها آموزش‌های لازم را اخذ می‌کنند.

تیموری از برگزاری آموزش کامپیوتر، پزشکی و مشاوره در این دوره‌ها خبر داد و یادآور شد:‌ انجام فعالیت‌های عمرانی در مناطق محروم برای محرومیت‌زدائی از برنامه‌های ناحیه بسیج دانشجویی است.

وی با اشاره به اعزام روحانی به مناطق محروم در سال جاری خاطرنشان کرد: این روحانیان با حضور در مناطق محروم برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج ناحیه دانشجویی استان زنجان ارائه احکام، معنوی، و برنامه‌های بصیرتی و عقیدتی را از برنامه‌های این اردوها برشمرد و گفت: تاکنون اجرای اردوهای طرح هجرت تاثیرگذار بوده است.

وی از اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در این اردوها خبر داد و تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی در مناطق محروم از سوی بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام تیموری از اعزام 3هزار دانشجوی استان زنجان به مناطق محروم خبر داد و گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در کنار رسیدگی به مشکلات مردم مناطق محروم از برنامه‌های این اردوها است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول