اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران:

مبارزه با مواد مخدر اقدامی جهادی می‌خواهد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: بحث مبارزه با مواد مخدر نیازمند اقدامی جهادی است.

مبارزه با مواد مخدر اقدامی جهادی می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علیرضا مسکنی صبح امروز در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران حوزه مبارزه با مواد مخدر و تودیع و معارفه دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر استان مازندران با بیان اینکه ریاست شورای هماهنگی مواد مخدر استان به عهده استاندار مازندران است، اظهار داشت: بحث جابه‌جایی این جایگاه چیزی جزء پیشرفت در کار نیست.

وی ادامه داد: برای فعالیت در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید وقت گذاشته شود و جلسات با دقت پیگیری شود، به دلیل گستره کار این توان در من نیست.

مسکنی تصریح کرد: انتظار داریم تا دبیر جدید نهایت تلاش خود را در شورای هماهنگی مواد مخدر استان داشته باشد.

وی با بیان اینکه بسیاری از پدران و مادران با ابتلا شدن فرزندان به اعتیاد کمرشان خم شده است، یادآور شد: ما مسئولان باید متعهد باشیم زیرا این خطر برای همه اقشار جامعه وجود دارد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه روزی ممکن است مشکل اعتیاد برای فرزند ما رخ دهد، بیان داشت: ما مسئولان باید برای سختی‌هایی که به جامعه روا می شود دل بسوزانیم.

وی با تاکید براینکه همه مشکلات با پول و اعتبارهای کلان حل نمی‌شود، اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس عصاره نظام اسلامی است هر ساعتش درس‌های آموختنی دارد زیرا این دفاع با پول و بودجه به پیروزی نرسید.

مسکنی جنگ کنونی که از سوی دشمن بر جامعه تحمیل شده است را با جنگ هشت سال دفاع مقدس متفاوت ندانست و خاطر نشان کرد: شکل جنگ عوض شده است، برخی از دستگاههای اجرایی بی‌خیال هستند در حالی که برای مقابله با دشمن نیازمند حرکت جهادی است.

وی با تاکید براینکه در بحث مبارزه با مواد مخدر باید جهاد گونه عمل شود، گفت: اتفاقات خوبی در مرزهای کشور می‌افتد در بحث مبارزه با مواد مخدر با تحکیم مرزها و مقابله با اشرار کارهای زیادی صورت گرفت.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول