اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهنوج:

جوانان شرکت‌کننده‌ در اردوهای جهادی الگو هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار کهنوج گفت: شرکت‌کننده‌های اردوهای جهادی به عنوان الگوی جوانان در این طرح حضور دارند.

جوانان شرکت‌کننده‌ در اردوهای جهادی الگو هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، عباس اطمینانی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی این شهرستان اظهار داشت: شما در این مدت باید 2 کار مهم را سرلوحه خود قرار دهید، سازندگی خود و سازندگی منطقه‌ای که به عنوان جهادی وارد می‌شوید.

‌وی افزود: در این اردوها بحث ساخت و ساز مطرح نیست، بلکه شما به عنوان الگو در مناطق مختلف حضور می‌یابید که چند جوان دیگر در آن روستا ببینند و از شما یاد بگیرند و این مهم‌ترین کار است.

‌اطمینانی تصریح کرد: با برنامه‌های معنوی که پیاده می‌کنید، هم برای سازندگی خودتان تلاش کنید‌ و هم کار عملی که جوانان آن مناطق باید از شما یاد بگیرند و اگر در عمل خوب خودتان را نشان دهید، می‌توانید اثر‌گذار باشید. 

‌یکی از دانشجویان شرکت کننده در این طرح نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: رسالت دانشجو این است که همیشه ‌پیشگام پیشاهنگ در هر حرکت باشد.

وی با بیان اینکه رسالت دانشجو این است که در برابر ضعف‌های جامعه حساس باشد، افزود: نباید فراموش کرد‌ در دوران هشت سال دفاع مقدس شیرمردان و شیرزنان جبهه و جنگ و سنگر‌نشینانی که دلاورانه از جان خود گذشتند تا راه پیشرفت ما توسط بیگانگان مسدود نشود.

‌دانشجوی بسیجی تصریح کرد: ما باید راه این عزیزان را در جبهه‌ای دیگر ادامه دهیم، ما به این دلخوش هستیم که رهبرمان از تبار بسیجیانی است که حضرت روح‌الله (ره) آن را شجره طیبه شهادت نامید.

به گزارش فارس، نخستین دوره اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی شهرستان کهنوج در تابستان سال جاری با بدرقه فرماندار و فرمانده سپاه پاسداران این شهرستان آغاز شد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول