اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد:

مشکلات کشاورزان به صورت جهادی برطرف شود

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: باید مشکلات بخش کشاورزی را به صورت جهادی برطرف کرد تا بتوان در راستای تقویت تولیدات آن گام‌های مؤثری برداشت.

مشکلات کشاورزان به صورت جهادی برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، ولی‌محمد مشایخی ظهر امروز در نشست کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه منطقه جنوب کرمان منطقه‌ای کشاورزی است، خدمت به قشر زحمتکش کشاورز باید به صورت ویژه مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: باید اعتبارات توسعه کشاورزی به موقع در اختیار کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در این بخش مهم را دارند، قرار گیرد تا بتوانیم در راستای ترویج و گسترش بخش کشاورزی گام‌های مهمی برداریم.

مشایخی با اشاره به اینکه کارگروه توسعه بخش کشاورزی در سال جاری شکل گرفته است، تصریح کرد: باید مشکلات این بخش را به صورت جهادی برطرف کرد تا بتوان در راستای تقویت تولیدات آن گام‌های مؤثری برداشت.

وی ابراز داشت: در کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان عنبرآباد که هر 15 روز یک‌بار به صورت مستمر و منظم در حال برگزاری است، طرح‌های مؤثری در راستای حمایت از کشاورزان منطقه تصویب شده است.

مشایخی عنوان کرد: بانک عامل به صورت ویژه در راستای پرداخت تسهیلات به طرح‌های کشاورزی که در این کارگروه مصوب می‌شود، اقدام می‌کند.

فرماندار عنبرآباد گفت: امروز تعداد 23 طرح کشاورزی با توجیه فنی و اقتصادی کامل با اعتبار حدود 14 میلیارد ریال تصویب شده که می‌تواند در بحث اشتغال و تولید در بخش کشاورزی اثرهای فراوانی داشته باشد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول