اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

استکبار با انواع تهاجم قصد تهی کردن فرهنگ‌مان را دارد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: استکبار با انواع تهاجم فرهنگی قصد تهی کردن فرهنگ از درون را دارد.

استکبار با انواع تهاجم قصد تهی کردن فرهنگ‌مان را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید عیسی هاشمی‌حیدری شنبه‌ شب در یادواره شهدای مسجد 14 معصوم خیابان امام رضا(ع) این شهرستان بیان داشت: شهیدان بالاترین حرف‌های تاریخ را به عمل تبدیل کردند و شعارهای خود را به عمل رساندند.

وی شهدا را بهترین موعظه‌گران عالم دانست و افزود: آنها بدون هیچ تظاهر جان خود در راه اسلام فدای انقلاب کردند و بدون هیچ ناخالصی از عمق جان به ندای بنیانگذار کبیر انقلاب لبیک گفتند.

هاشمی‌حیدری افزود: این شهرستان نیز در ولایت‌مداری، عرصه شهید و شهادت، فقه و سیاست و دیانت از شهرستان‌های تاثیرگذار است که بر تارک انقلاب اسلامی ایران می‌درخشد و وجود شهدای شهدای ششم بهمن سال 1360 بزرگ‌ترین تائیدکننده این ادعا است.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به جنگ جهانی دوم یادآور شد: پس از جنگ جهانی دوم فاتحان مستکبر آن به جای آنکه از نتایج آن در ایجاد نظام جهانی مبتنی بر ایجاد جهانی پر از عدل و داد کمک بگیرند شروع به سهم‌خواهی کرده و دنیا را به بین پنج کشور فاتح تقسیم کردند.

هاشمی‌حیدری یادآور شد: در این بین آمریکا بدون دریافت کوچک‌ترین آسیب به عنوان بزرگ‌ترین غنیمت‌گیرنده، اردوگاهی را به نام غرب به رهبری خودش تشکیل داد و با استفاده از ترفندها و حیله‌هایش استعمار انگلیس را نیز به عنوان قطب دوم این اردوگاه معرفی کرد.

وی با اعلام اینکه بقیه کشورها در این فکر خام بودند که باید زیر پرچم این دو قطب قرار گیرند تا حیات داشته باشند، عنوان کرد: غافل از اینکه امام امت بساط آنها را درهم خواهد پیچید و ایدئولوژی جدیدی را مبتنی بر دین اسلام و احکام الهی پیاده خواهد کرد که برخاسته از دل مردم بوده و با معرفی ایدئولوژی اسلامی در دنیا حیات جاودانی را برای اسلام رقم خواهد زد.

معاون عمرانی استاندار مازندران، انقلاب اسلامی ایران را نشأت گرفته از اسلام ناب محمدی دانست و بیان داشت: در سال 42 نخستین جرقه انقلاب شکل گرفت و بعد از 15 سال پیروزی بزرگی به همراه داشت.

هاشمی‌حیدری با اعلام اینکه هم‌اکنون نیز دشمن در نبردی دیگر در حال استفاده از همه امکانات و ترفندهای خود علیه ایران اسلامی است، گفت: ویژگی جنگ نوین علیه ایران فرهنگی و اقتصادی است که ما را در تحریم‌های اقتصادی قرار دادند ولی نمی‌دانند که مردم ما مردمانی ولایتمدار هستند که پیامبرشان نخستین محاصره اقتصادی را بعد از بیان رسالت‌اش به خود دید و این مردم بودند که در بدترین شرایط انقلاب را با بهای خون به پیروزی رساندند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با تاکید اینکه استکبار با تهاجم فرهنگی قصد تهی کردن فرهنگ از درون را دارد، ابراز داشت: آنها می‌خواهند ما به جای آنکه به حبل الهی چنگ بیاندازیم به حبل ناسیونالیستی و غربی متوسل شویم، ولی مردم ما همیشه گوش به فرمان ولایت، روحانیت و مرجعیت هستند و در مقابل همه توطئه‌های فرهنگی، دفاعی، نظامی، سیاسی، اقتصادی و تحریم‌ها با صلابت ایستاده‌اند.

وی در پایان با اعلام اینکه ما در تحریم‌ها نه تنها عقب نیفتادیم بلکه در بسیاری از جبهه‌ها سرآمد هستیم و به علوم متعدد و متنوعی دست یافتیم، عنوان کرد: حرکت‌های بیداری اسلامی در منطقه و خاورمیانه نیز نشأت گرفته از تفکر انقلاب اسلامی ایران است و عزت و اعتبار ما در دنیا به برکت رهنمودهای امام راحل و خون پاک شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول