اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه کمیته برنامه‌ریزی تایباد صورت گرفت

انتقاد فرماندار از عدم اتمام ساخت مجتمع فرهنگی و هنری تایباد

خبرگزاری فارس: فرماندار تایباد گفت: پروژه مجتمع فرهنگی و هنری تایباد در بازدید استاندار خراسان‌رضوی و وزیر مسکن و شهرسازی وعده اتمام آن پیش از این داده شده بود اما همچنان ناتمام و افتتاح آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

انتقاد فرماندار از عدم اتمام ساخت مجتمع فرهنگی و هنری تایباد

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، محمدعارف عارفی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تایباد که با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان تایباد برگزار شد با اشاره به اختصاص اعتبارات سال جدید اظهار داشت: برخی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان نتوانسته‌اند تمام اعتبار سال 90 را جذب کنند که این امر برای شهرستانی همچون تایباد که محروم و مرزی است خوشایند نیست.

وی با تذکر به مدیران دستگاه‌های اجرایی از آنان خواست در فرصت کوتاه باقیمانده اعتبار مانده خود را به سرعت جذب کنند.

فرماندار تایباد همچنین با انتقاد شدید از طولانی شدن پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان تایباد خواستار رسیدگی و تسریع در اتمام این پروژه شد و گفت: این پروژه که در سال‌های پیش به آن اعتبار اختصاص یافته بود، در بازدید استاندار خراسان‌رضوی و وزیر مسکن و شهرسازی وعده اتمام آن پیش از این داده شده بود اما، همچنان ناتمام و افتتاح آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

وی از مدیران راه و شهرسازی و ارشاد اسلامی خواست اتمام این پروژه که 85 درصد کار آن انجام شده است را پیگیری کنند تا هرچه زودتر این پروژه که موجب گلایه مردم و هنرمندان شده است در هفته دولت امسال افتتاح شود.

وی همچنین گفت: اگر این پروژه امسال به جایی نرسد ظرف دو یا سه ماه آینده وضعیت اجرایی آن رسانه‌ای می‌کنیم.

فرماندار شهرستان تایباد با اشاره به اینکه اعتبار سال  91 نسبت به سال 90 افزایش چشمگیری نداشته است، گفت: اعتبار در نظر گرفته شده اعتبار تملک دارایی است که توسط استان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به این نکته که 80 درصد بودجه استان‌ها از طریق اعتبار ملی تامین می‌شود تحقق این امر را مستلزم پیگیری ادارات‌ کل دانست.

در ادامه جلسه جعفر جمشیدنژاد دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تایباد نیز در این جلسه از اختصاص 8 میلیارد و 392 میلیون تومان اعتبار در سال 91 خبر داد و گفت: با پیگیری دستگاه‌های اجرایی از محل اعتبارات ملی و سایر منابع به منظور تامین اعتبار، این مبلغ افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول