اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد فرماندار بشاگرد از عدم پوشش مناسب شبکه‌های صداوسیما

خبرگزاری فارس: فرماندار بشاگرد از عدم پوشش شبکه‌های صدا و سیما در بخش‌های مختلفی از این شهرستان انتقاد کرد.

انتقاد فرماندار بشاگرد از عدم پوشش مناسب شبکه‌های صداوسیما

به گزارش خبرگزاری فارس از بشاگرد در شرق مرکز استان هرمزگان، رضا ملانسب  پیش از ظهر امروز در جمع مدیران افزود: علاوه بر ضعف پوشش شبکه‌های تلویزیونی، مردم بشاگرد خصوصا در بخش محروم "گافر و پارامون" حتی به تلفن ثابت هم دسترسی ندارند که این امر توسعه یافتگی منطقه را با مشکل جدی مواجه کرده است.

به گفته وی، بحث راه‌های ارتباطی نیز به عنوان چالش اصلی توسعه در این شهرستان محسوب می‌شود به طوری که سایر بخش‌ها خدمات‌رسانی خود را منوط به تامین زیرساخت‌های ارتباطی مناسب در حوزه حمل و نقل می‌دانند.

فرماندار بشاگرد اضافه کرد: آنچه امروز به عنوان اولویت در توسعه بشاگرد مطرح است احداث شبکه مناسب راه ارتباطی بوده که در این راستا بیش از یک هزار و 648 کیلومتر راه مورد نیاز است.

ملانسب همچنین با بیان اینکه مردم بشاگرد در بسیاری از روستاها با مشکل آب شرب بهداشتی مواجه هستند، گفت: به دلیل وجود آب‌های سطحی و فقدان منابع زیر زمینی لازم، طرح‌های آبرسانی روستایی با مشکل کم‌آبی مواجه شده‌ تا جایی که ضرورت آبرسانی با تانکر را برای این مناطق ایجاد کرده است.

فرماندار بشاگرد در پایان گفت: خدمات دولت نهم و دهم در این شهرستان بر کسی پوشیده نیست و دولت با 500 پروژه بشاگرد را به معنی واقعی کلمه، مسافر توسعه کرده است.

شهرستان بشاگرد واقع در شرق مرکز استان هرمزگان و همجوار با استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان با تلاش والی نماینده امام خمینی (ره) در توسعه این منطقه، طی دهه 60 به مردم ایران معرفی شد.

این منطقه جزیی از شهرستان میناب بود که طی سال‌های گذشته به مرکزیت سردشت به شهرستان ارتقا یافت.

با وجود کمک‌های گسترده دولت و بخش‌های خیریه‌ به دلیل عمق محرومیت و بی‌توجهی به این منطقه در قبل از انقلاب، بشاگرد کماکان با مشکلات زیادی روبرو است.

سفر اخیر استاندار هرمزگان و سفرهای رئیس جمهور به این شهرستان سبب شد که مصوباتی ویژه برای توسعه این شهرستان دیده شود.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول