اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌غربی مطرح کرد

انتقاد از نبود گروه نجات غریق در تالاب‌های آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: متاسفانه در تالاب‌های مناطق مختلف آذربایجان‌غربی گروه نجات غریق مستقر نشده است که باید در این راستا تدابیری اتخاذ شود.

انتقاد از نبود گروه نجات غریق در تالاب‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه جواد محمودی ظهر امروز در جلسه ستاد دائمی سفرهای تابستانی آذربایجان‌غربی که در سالن جلسات این معاونت تشکیل شد اظهار داشت: در تعطیلات تابستانی تالاب‌های استان یکی از مناطق پربازدید و با اقبال از حیث جذب گردشگر قلمداد می‌شود ولی از نظر امنیتی مشکلاتی وجود دارد.

وی تصریح کرد: مسئولان سازمان میراث فرهنگی با اداره‌کل ورزش و جوانان و جمعیت هلال احمر در این راستا همکاری داشته و به امضای تفاهم‌نامه‌ای مبادرت کنند تا در نتیجه کنترل حوادث احتمالی این مناطق بکر و دیدنی، مسافران داخلی و خارجی را به سوی خود جذب کنند.

محمودی استفاده از ظرفیت‌های رسانه ملی برای معرفی قابلیت‌های گردشگری استان را مورد تاکید قرارداد و گفت: منابع مالی مورد نیاز تا حد امکان برای ساخت فیلم‌های مستند تامین ‌شود تا به دنبال آن از شبکه استانی خود مانند سایر استان‌ها در حوزه جذب گردشگر حداکثر استفاده را ببریم.

وی طراحی یک برند ویژه ارومیه در قالب برنامه‌های مفرح را خواستار شد و اظهار داشت: در استان ظرفیت‌های مختلفی مانند موسیقی سنتی یا عاشیق، محیط زیست بکر مانند دریاچه ارومیه، آثار باستانی غرور‌آفرین مانند کلیسا وجود دارد که باید به طور سلسله‌‌وار یک ویژه‌برنامه خاص ارومیه طراحی و برپا کرد که در این راستا می‌توان جشنواره تابستانی کیش را مثال زد تا از آن الگوبرداری شود.

معاون امور عمرانی استاندارآذربایجان‌غربی اهمیت نهادینه شدن فرهنگ برخورد مناسب با گردشگر را در جامعه مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: همه کسانی که در طول تابستان فراخور مسئولیت خود با مسافران رو‌به‌رو می‌شوند باید نه‌تنها در ارائه خدمات بلکه در رفتار شخصی خود نیز به صورت رضایت‌بخشی عمل کنند تا خاطره دل‌نشینی در ذهن گردشگران ثبت و ضبط شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول