اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قزوین خواستار شد

تسریع در جمع‌آوری آثار شهدای قزوین

خبرگزاری فارس: فرماندار قزوین خواستار تسریع در جمع‌آوری آثار شهدای قزوین شد.

تسریع در جمع‌آوری آثار شهدای قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قزوین، سعید میربها در دومین نشست ستاد کنگره شهدای شهرستان قزوین افزود: عزت و سربلندی امروز میهن اسلامی خود را مدیون جانفشانی و از خودگذشتگی شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی با بیان اینکه باید پاسدار خون پاک شهدا باشیم، خاطرنشان کرد: شهدای میهن اسلامی با خلق حماسه‌های جاویدان در دفاع از انقلاب و ارزش‌های خود برگ زرینی را در تاریخ کشورمان به ثبت رسانده و از خود به یادگار گذاشتند.

میربها از شهدا به عنوان نمادی از ایثار، استقامت و شجاعت خواند و تصریح کرد: گسترش و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی در جامعه باید مورد توجه دست‌اندرکاران و مسئولان قرار بگیرد و امروز همه وظیفه داریم یاد و خاطره شهدای گرانقدر را حفظ کرده و در مسیر آرمان‌های ارزشمند آنان حرکت کنیم.

فرماندار قزوین در ادامه با اشاره به راه‌اندازی ستاد کنگره شهدای استان قزوین، خواستار تسریع در جمع‌آوری آثار مربوط به شهدا از جمله خاطرات آن‌ها از طریق ارتباط با همرزمان، دوستان و خانواده‌های آنان شد.

وی در پایان از کنگره شهدای قزوین به عنوان محلی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و گفت: راه‌اندازی این کنگره کار ارزشمندی در راستای حفظ یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول