اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی مهر ماندگار استان اردبیل:

پروژه‌های مهر ماندگار اردبیل به نام شهدا نامگذاری می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته اطلاع‌رسانی مهر ماندگار استان اردبیل گفت:‌ پروژه‌های مهر ماندگار قرار است به نام شهدای استان و یا شهدای سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با پروژه‌ها نامگذاری شده و به این نام شناخته شود.

پروژه‌های مهر ماندگار اردبیل به نام شهدا نامگذاری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بلال پیر‌محمد ظهر امروز در دومین جلسه اطلاع‌رسانی طرح‌های مهر ماندگار و با حضور استاندار اردبیل در استانداری اردبیل اظهار داشت: این نامگذاری بر اساس پروسه ابلاغ شده از سوی بنیاد شهید انجام می‌شود و پس از طی شدن فرآیند خاص با تایید استاندار اردبیل تا دو ماه آینده اسامی مورد نظر قطعی شده و پروژه‌ها با این نام معرفی خواهند شد.

وی اطلاع‌رسانی پروژه‌های مهر ماندگار را به صورت جامع و کامل بسیار بااهمیت توصیف کرد و افزود: رسانه‌های گروهی به ویژه خبرنگاران خبرگزاری‌ها باید در این راه یاریگر ما باشند تا در جلسات ماهانه و بازدیدهای در نظر گرفته شده روند اجرایی پروژه‌ها مشخص شده و به صورت دقیق اطلاع‌رسانی شود.

مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دو هفته پیش سایت مهر ماندگار برای اطلاع‌رسانی دقیق در مورد پروژه‌های استانی راه‌اندازی شد و ما نیز با لینک شدن به این سایت تلاش می‌کنیم اطلاعات دقیق را در این زمینه به اطلاع مردم برسانیم.

پیر‌محمد با بیان اینکه نخستین جلسه روابط‌ عمومی‌های طرح مهر ماندگار با حضور مدیران روابط عمومی 14 دستگاه ذی‌ربط انجام شد اضافه کرد: در مورد جزئیات 26 پروژه مصوب شده قبلی و پروژه‌های پیشنهادی جدید تبادل نظر شد و مقرر شد این دستگاه‌ها با دریافت فرم درصد پیشرفت پروژه گزارش منسجم و متشکلی را به صورت ماهانه ارائه کنند.

این مسئول یادآور شد؛‌ در سفر اخیر دستیار ویژه رئیس جمهور و رئیس ستاد مهر ماندگار کشور از پروژه‌ها بازدید شد و قرار بر آن شد که از طریق سایت اطلاع‌رسانی‌ها شفاف،‌ به موقع و آگاهانه انجام شود که در این زمینه تاکنون 15 خبر در سایت منتشر شده که 10 مورد آن مربوط به سفر محرابیان و مابقی اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته از طریق استاندار بوده است.

‌پیرمحمد در پایان سخنان خود از تمام اصحاب رسانه و به ویژه خبرنگاران خبرگزاری‌ها خواست؛ با حضور در جلسات و بازدیدهای پروژه مهر ماندگار به عنوان مطالبه عمومی این موضوع را پیگیری‌ کنند و انتظار می‌رود شمارش معکوس برای پیگیری این پروژه‌ها نیز از سوی رسانه‌ها ظرف روزهای آینده کلید بخورد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول