اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

تقدیر اداره کل ورزش قم و دبیران سمن‌ها از خانواده شهدا

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: کارکنان معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم و دبیران سمن‌های جوانان با خانواده شهدای قم دیدار کردند.

تقدیر اداره کل ورزش قم و دبیران سمن‌ها از خانواده شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، در یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی به مناسبت گرامیداشت هفته جوان، جمعی از دبیران سمن‌های جوان استان قم به همراه کارکنان و معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با خانواده شهیدان وهب مشهدی و ابوالفضل شبخیز دیدار کردند.

شهید وهب مشهدی جوان 16 ساله‌ای است که طی سال‌های دفاع مقدس در حالی که ماه‌های ابتدایی دوران نامزدی خود را سپری می‌کرد به عهد خود با خداوند خویش پایبند بود و با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل دین خود را ادا کرد و شربت شیرین شهادت را نوشید.

این در حالی است که دیگر شهید سرافراز دفاع مقدس یعنی ابوالفضل شبخیز جوانی که با داشتن چهار فرزند خردسال خود، تکلیف را در دفاع از دین و وطن خود دید و پا به عرصه دفاع از میهن عزیز اسلامی گذاشت و شهادت را مایه سعادت خویش قرار داد.

روح‌الله رمضانی سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم ضمن تبریک ایام فرخنده شعبانیه به خانواده شهیدان مشهدی و شبخیز در سخنانی به اهمیت و جایگاه خانواده شهدا در حفظ ارزش‌های انقلاب اشاره کرد.

رمضانی عنوان داشت: شهدای عزیز در دوران هشت سال دفاع مقدس در حفظ اسلام و میهن نقش اصلی را ایفا کردند و با نثار جان خود در راه دستیابی به اهداف رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) تلاش کردند.

وی تصریح کرد: اکنون در این برهه از زمان خانواده شهدا نیز در شرایطی که کشور ما و به‌خصوص جوانان ایران اسلامی به الگوهای مناسبی در دسترس خود نیاز دارند، در حال ادای تکلیف هستند و نقش خانواده شهدا به ویژه فرزندان شهدا با اهمیت و غیر قابل انکار است.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه حضور خانواده شهدا بین مردم تاثیر بسزایی در حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب خواهد داشت، تصریح کرد: جوانان امروز جامعه می‌توانند با تلاش برای پیشرفت علمی کشورمان، رهرو راه این عزیزان باشند.

در ادامه این دیدار صمیمانه کارکنان معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم و ثمن‌های جوان قم با خانواده شهدای سرافراز مشهدی و شبخیز، خانواده این شهدای گرانقدر به بیان خاطراتی از این شهیدان پرداختند و اذعان داشتند که این شهیدان در مسائل زندگی دستگیر خانواده‌های خود هستند و همانند زمان حیات خود و بلکه بهتر از آن زمان حامی خانواده و فرزندان خود هستند و حضور شهدای عزیز در کنار ما همیشه ملموس است.

در پایان به رسم یادبود لوح تقدیری از طرف دبیران تشکل‌ها و معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم به خانواده شهیدان اهدا شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول