اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد:

تمام فرزندان شهدا امسال استخدام می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: با همت مسئولان این شهرستان و استان کرمان تا پایان امسال اشتغال تمام فرزندان شهدای این شهرستان که دارای حداقل تحصیلات دیپلم و بالاتر هستند، به طور 100 درصد برطرف می‌شوند.

تمام فرزندان شهدا امسال استخدام می‌شوند

به گزارش خبرگزارس فارس از عنبرآباد، ولی‌محمد مشایخی ظهر امروز در آیین بازدید نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد از خانواده شهدای این شهرستان اظهار داشت: آنچه که در جامعه به عنوان ارزش‌های اسلامی وجود دارد، مدیون خون شهدا است که با جانفشانی آنها را زنده نگه داشته‌اند.

وی افزود: بر همین اساس وظیفه همه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمتگزاری به خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.

مشایخی تصریح کرد: برکت خون شهدا به کار و تلاش مدیران ارزش می‌‌بخشد و موجب ماندگاری آن می‌شود.

وی ابراز داشت: مسئولان شهرستان عنبرآباد با روحیه بسیجی همواره خدمتگزاری به این خانواده‌های معظم را سرلوحه کار خود قرار داده و به خوبی جایگاه آنان را شناخته و به آن ارج می‌نهند.

مشایخی عنوان کرد: با همت مسئولان این شهرستان و استان کرمان تا پایان سال جاری اشتغال تمام فرزندان شهدای این شهرستان که دارای حداقل تحصیلات دیپلم و بالاتر هستند، به طور 100 درصد برطرف می‌شود.

فرماندار عنبرآباد گفت: هر چه در مسیر فرهنگ ایثار و شهادت کار و تلاش بیشتری صورت گیرد در حقیقت توشه‌ای برای خود انسان اندوخته می‌شود.

مشایخی خاطرنشان کرد: اکنون مسئولان این شهرستان با خدمتگزاری به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در این مسیر الهی گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول