اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان:

بخش غالب وصیت شهدا پایبندی به حجاب است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان گفت: بخش غالب وصیت شهدای ما پایبندی به اصل ولایت و مسئله حجاب است.

بخش غالب وصیت شهدا پایبندی به حجاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رویا دیوان‌بیگی پیش از ظهر امروز در همایش حجاب و عفاف کمیته امداد کرمان اظهار داشت: باید نسل جوان را نسبت به موضوع حجاب و عفاف آگاه و توجیه کنیم که در این راستا نقش مادران در خانواده بسیار مهم است.

وی افزود: امروز بیداری اسلامی نتیجه تلاش‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری است که در مبارزات کشورهای مختلف حضور بانوان مسلمان با حجاب کامل را شاهد هستیم.

دیوان‌بیگی ابراز داشت: جمهوری اسلامی توانسته است این حرکت را در تمام دنیا ایجاد کند و می‌بینیم که گرایش به دین اسلام افزایش یافته است.

وی گفت: حجاب در دین اسلام بسیار پررنگ و جامع دیده شده و زنان مسلمان توانسته‌اند با حجاب خود در مقابل طاغوت‌های زمان ایستادگی کنند و این مقاومت همچنان ادامه دارد. 

دیوان‌بیگی خاطرنشان کرد: زنان جمهوری اسلامی در دفاع مقدس در مقابل دشمن ایستادگی کردند و بخش غالب وصیت شهدای ما پایبندی به اصل ولایت و مسئله حجاب است.

وی بیان کرد: دشمنان با برنامه‌ریزی‌های دقیق تلاش می‌کنند که مسئله حجاب را کم‌رنگ جلوه دهند و این ارزش را از بین ببرند که باید متوجه تبلیغات آنها در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول