اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید دماوند:

90 درصد گلزارهای شهدای دماوند ساماندهی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند و بخش مرکزی تهران، از ساماندهی 90 درصدی گلزارهای شهدای شهرستان دماوند خبر داد.

90 درصد گلزارهای شهدای دماوند ساماندهی شد

امیر مرادی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر تنها ساماندهی 10 درصد گلزارهای شهدای شهرستان دماوند باقی مانده است.

وی ادامه داد: این میزان باقیمانده از گلزارهای شهدا شامل چند منطقه روستایی نیز با تلاش مسئولان امر به ‏زودی ساماندهی می‏شود.

مرادی اضافه کرد: ساماندهی گلزار شهدا و اهمیت به این موضوع نشان‏دهنده آن است که ما هنوز ایثارگری‏های این شقایق‏های دشت‏های ازخود ‏گذشتگی را فراموش نکرده‏ایم.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند و بخش مرکزی تهران، شهدا را چراغ هدایت جامعه اسلامی خواند و تصریح کرد: در حال حاضر ایران اسلامی به دلیل اتخاذ مواضعی منطقی و به‏حق از سوی استکبار جهانی تحت فشارهای سیاسی و اقتصادی قرار دارد.

مرادی اضافه کرد: اما آنچه تا امروز موجبات حفظ و حراست از نهال نوپای انقلاب اسلامی ایران و تبدیل آن به شجره طیبه پراستقامت امروز را فراهم ساخته، قدرت معنوی خون شهدا است.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند و بخش مرکزی تهران، ساماندهی گلزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را افتخاری بزرگ برای مجموعه تحت مدیریت خود دانست.

وی ادامه داد: خدمت به خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس افتخاری بزرگ برای مجموعه اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند و بخش مرکزی تهران است.

مرادی اضافه کرد: یکی از مصادیق عملی ایجاد رضایت در دل این خانواده‏های بزرگوار رسیدگی به گلزار شهداست و باید در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکرد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند و بخش مرکزی تهران، بر تداوم امور اجرایی تا ساماندهی کامل همه گلزارهای شهدای این خطه تاکید کرد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در این مسیر مقدس علاوه بر عنایت ویژه شهدا و امام شهدا، مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز یاری‏گر نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول