اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز مسابقات شهرهای تابع تهران صورت گرفت

گام محکم تیم شهدای جمشیدی در مسابقات توابع استان تهران

خبرگزاری فارس: همزمان با آغاز مسابقات شهرهای تابعه تهران تیم شهدای جمشیدی در این مسابقات محکم گام نهاد.

گام محکم تیم شهدای جمشیدی در مسابقات توابع استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در نخستین هفته از مسابقات فوتبال شهرهای تابعه استان تهران تیم فوتبال شهدای جمشیدی از پاکدشت در ورزشگاه دکتر مهدوی میزبان تیم فوتبال ورامین بود که در نهایت با چهار گل میهمانان خود را بدرقه کرد.

این بازی پرهیجان در نیمه اول سه گل داشت و تیم فوتبال ورامین به دنبال حملاتی که بر روی دروازه تیم شهدای جمشیدی داشت به گل رسید اما تیم میزبان توسط داود صالحی گل خورده را پاسخ داد و حسین جهانبخش نیز گل دوم این تیم را در نیمه دوم با پنالتی که به دست آورد بازی را به تساوی کشاند.

اما این پایان کار نبود و احمد ایمانی و مهدی نعمت‌اللهی با دو گل دیگر دروازه تیم ورامین را فرو ریختند و بازی به نفع شهدای جمشیدی به پایان رسید و این گام محکم تیم پاکدشت در مسابقات توابع، حضور قدرتمندانه این تیم را در مسابقات آینده نوید می‌دهد.

برپایی آزمون کشوری ارتقای کمربند در پاکدشت

اداره ورزش و جوانان در اوایل تیرماه سال جاری از طرف فدراسیون تکواندو میزبان برگزاری آزمون کشوری ارتقای کمربند در این رشته بود.

در این آزمون که توسط هیئت تکواندو برگزار شد، 113 تکواندوکار شرکت داشتند که توسط سه نفر از متخصصین و ناظر اعزامی فدراسیون مورد ارزیابی قرار گرفتند. این آزمون که برای ارتقای کمربند قرمز تا دان 2 برگزار شده بود با قبولی 80 درصد شرکت‌کنندگان پایان یافت.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول