اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مادر شهید جمال همتی:

مسئولان به وظیفه خود در قبال خانواده شهدا عمل کرده‌اند

خبرگزاری فارس: مادر شهید جمال همتی گفت: مسئولان به وظیفه خود در قبال خانواده شهدا عمل کرده‌اند و من از ایشان راضی هستم، اما مشکلات من بسیار است و با داشتن فرزندی بیمار و خانه‌ای اجاره‌ای، توانائی اداره مخارج زندگی را ندارم.

مسئولان به وظیفه خود در قبال خانواده شهدا عمل کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس در جنوب استان تهران، مادر شهید جمال همتی بعد از ظهر امروز در دیدار مسئولان باقرشهر با خانواده معظم سرباز شهید جمال همتی به بیان خاطراتی از فرزند شهید خود پرداخت.

وی ضمن قدردانی از کمک‌ها و مساعدت‌های شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر و بنیاد شهید شهرستان ری گفت: مسئولان به وظیفه خود عمل کرده‌اند و من از ایشان راضی هستم، اما مشکلات من بسیار است و با داشتن فرزندی بیمار و خانه‌ای اجاره‌ای، توانائی اداره مخارج زندگی را ندارم.

این مادر شهید در ادامه در ارتباط با فرزند شهیدش عنوان کرد: جمال من در سال 1347 چشم به جهان گشود، جوان سر به زیر و فعالی بود و به من بسیار کمک می‌کرد و در نیمه بهمن سال 1366 به آرزوی خود رسید و با لباس مقدس سربازی به شهادت رسید.  

رئیس شورای اسلامی باقرشهر در ادامه این دیدار ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس و سال‌های پس از شهادت عزیزان خود گفت: شهدا به درستی راه خود را انتخاب کردند و در راه حفظ کیان انقلاب اسلامی و در لبیک به ندای رهبر و امام از هستی خود گذشتند تا چراغ هدایت آینده‌سازان میهن اسلامی ما گردند.

پرویز صادقی در ادامه از این خانواده دلجوئی کرده و در ارتباط با بهبود وضعیت ایشان قول مساعدت و همراهی داد.

در این دیدار محمود فخامتی، مسئول امور ایثارگران شهرداری باقرشهر، شرحی از زندگینامه این شهید را برای حاضران بازگو کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سرباز شهید جمال همتی در کنار کار به تحصیل نیز می‌پرداخت و پس از اعزام به خدمت مقدس سربازی، برای حراست از کشورمان به جبهه اعزام شد و در تاریخ 15 بهمن ماه 66 در حالی که 19 سال بیشتر نداشت در منطقه میمک به درجه رفیع شهادت نائل شد. 

در این دیدار که حجت‌الاسلام سید احمد موسوی امام جمعه باقرشهر، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر، رئیس هیئت رزمندگان اسلام، معاون اجرائی شهردار، معاون بنیاد شهید شهرستان ری، مسئول روابط‌عمومی و مسئول امور ایثارگران شهرداری باقرشهر حضور داشتند، حاضران نسبت به رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه سربازان شهید ادای احترام کردند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول