اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل خبر داد

برگزاری یادواره شهدای هنرمند اردبیلی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: آذرماه امسال اولین یادواره شهدای هنرمند استان اردبیل با معرفی هنرمندان شهید در اردبیل برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای هنرمند اردبیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عظیم دشتی ظهر امروز در نشست با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران گرمی اظهار داشت: برگزاری این یادواره برای اولین بار در استان و با معرفی شهدای هنرمند اجرایی می‌شود که این یادواره فتح بابی برای شناسایی بیشتر هنرمندان شهید و برگزاری یادواره‌ها در سال‌های آتی خواهد بود.

وی با بیان اینکه شناسایی شهدای هنرمند در استان اردبیل ادامه دارد، افزود: تاکنون40 هنرمند شهید در استان اردبیل شناسایی شدند که نسبت به برگزاری یادواره برای آنها اقدام می‌شود.

دشتی ادامه داد: تحقیقات جامع نسبت به شناسایی و معرفی آثار مکتوب، هنری و دست نوشته‌های این شهیدان ادامه دارد.

این مسئول با بیان اینکه تمام شهدای ما هنر اخلاص و ایثار را به یک جا در درون خود داشتند، ابراز داشت: شهدایی که برای حفظ ناموس و شرف و خاک سر از پا نشناخته و راهی جبهه‌های جنگ شدند سرآمد‌ترین هنرها را ثبت و در اختیار ایران امروز گذاشتند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل خاطرنشان کرد: امسال در 10 استان کشور یادواره استانی شهدای هنرمند برگزار می‌شود که استان اردبیل نیز جزو این استان‌ها انتخاب شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری اولین یادواره شش شهید هنرمند گرمی در 22 تیرماه سال جاری در گرمی بر لزوم حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و انتقال آرمان‌های شهدا به نسل های جوان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گرمی نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت برگزاری یادواره شهدای هنرمند گرمی از آمادگی این بنیاد برای همکاری لازم در برگزاری آن خبر داد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول