اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دنا:

همه دستگاه‌ها در برگزاری یادواره شهدای دنا مسئول هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار دنا با توجه به در پیش بودن یادواره شهدای این شهرستان گفت: همه باید دست در دست هم یادواره‌ای در شأن شهدای دنا برگزار کنیم.

همه دستگاه‌ها در برگزاری یادواره شهدای دنا مسئول هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، مرادعلی پیوند عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دنا به فضیلت این ماه و ماه رمضان اشاره کرد و با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و در پیش بودن یادواره شهدای این شهرستان گفت: شهدا توانستند با جانفشانی خود سد راه استکبار جهانی گشته و با قرار گرفتن در مسیر مبارزه ما را از گزند دشمن نجات دهند.

پیوند اظهار کرد: باید با سرمایه‌گذاری در راه شهدا مسیر و یاد و خاطره آن‌ها را برای نسل‌های آینده زنده نگه داریم.

وی به سخن امام (ره) در زمینه شهدا اشاره کرد که فرمودند "ادامه راه شهدا کمتر از شهادت نیست" و افزود: با توجه به در پیش بودن یادواره شهدای شهرستان با برنامه‌ریزی و تشکیل کارگروه ویژه باید برنامه‌ای در شأن و جایگاه شهدا داشته باشیم.

پیوند به وظایف مدیران اشاره کرد و گفت: مدیران به موقع باید در محل کار خود حاضر شده و هرگونه مأموریت و مرخصی مدیران باید با هماهنگی فرمانداری باشد.

وی عنوان کرد: در راستای برطرف کردن مشکلات روستاییان برای اخذ تسهیلات مسکن در بخش ضمانت از این به بعد این کار به صورت سفته زنجیره‌ای انجام می‌شود.

فرماندار دنا از اداراتی که در اطفاء حریق و آتش‌سوزی‌های به وجود آمده در جنگل‌های منطقه همکاری داشته‌اند، تشکر کرد و گفت: پروژه‌های عمرانی که در سطح شهرستان اجرا می‌شود به دلیل قرار گرفتن در عرصه‌های منابع طبیعی لازم است استعلام و مجوز اجرای پروژه اخذ گردد.

وی با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان عنوان کرد: باید در این ماه زمینه معنویت همراه با آرامش برای رسیدن به قرب الهی را فراهم کنیم.

در این نشست مصوب شد به دلیل عدم کیفیت ساختمان دانشگاه پیام‌نور موضوع از طریق مبادی ذی‌ربط پیگیری شود.

همچنین با توجه به ورود مسافران و گردشگران به مناطق گردشگری سی‌سخت، میراث فرهنگی و گردشگری نسبت به نظارت مستمر بر مسائل بهداشتی و ورود و خروج اقدام لازم را انجام دهند.

همچنین مصوب شد صعود تیم‌های کوهنوردی با مجوز ادارات تربیت بدنی، هلال‌احمر و محیط زیست انجام گیرد تا در صورت بروز حادثه امکان حضور نیروهای خدمات‌رسانی هلال‌احمر با موفقیت انجام شود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول