اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان رباط کریم:

نمی‌گذاریم عده‌ای سودجو فضای اقتصادی کشور را ملتهب سازند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: نمی‌گذاریم عده‌ای سودجو فضای اقتصادی کشور را ملتهب سازند.

نمی‌گذاریم عده‌ای سودجو فضای اقتصادی کشور را ملتهب سازند

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، بیژن سلیمان ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان رباط کریم اظهار داشت: تمامی تمهیدات لازم به منظور ارائه مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان اندیشیده شده است و با تنظیم و کنترل دقیق بازار اجازه نخواهیم داد که سودجویان فضای اقتصادی کشور را ملتهب سازند.

وی ادامه داد: عده‌ای تصور می‌کنند که می‌توانند با قیمت‌گذاری نامناسب بر روی کالاها پول‌های کلانی را به جیب زده و مردم را با ایجاد تورم دچار مشکل سازند اما باید اعلام کنیم که تمامی تمهیدات لازم به منظور کنترل بازار انجام شده است و بازرسان در تمام ساعات شبانه روز اقدامات کنترلی و نظارتی خود را بر نحوه فروش و عرضه کالاها در بازار انجام می‌دهند.

این مسئول با اشاره به این که در روزهای اول اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها نیز عده‌ای با فضاسازی و تبلیغات منفی در نظر داشتند این طرح بزرگ را مورد حمله قرار دهند تأکید کرد: امروز مردم شاهد آن هستند که اجرای این طرح با موفقیت انجام شده است.

سلیمان پور طرح هدفمندسازی یارانه‌ها تحول اساسی در نظام اقتصادی کشور ایجاد می‌کند که امروز در بسیاری از موارد شاهد آن هستیم.

وی افزود: برای توسعه و پیشرفت باید طرح‌ها و برنامه‌های نوین و جدیدی را به کار گرفت تا بتوانیم پله های ترقی و پیشرفت و توسعه را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم.

وی افزود: مردم نیز باید با ما همکاری کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی اصناف ناظران را آگاه سازند تا در اسرع وقت با آنان برخورد قانونی شود.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول