اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون آموزش اتاق سنندج تاکید کرد

ضرورت تعیین اولویت‌های آموزشی اصناف و بازاریان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی، صنایع و معادن سنندج بر ضرورت تعیین اولویت‌های آموزشی لازم میان اصناف و بازاریان کردستان تاکید کرد.

ضرورت تعیین اولویت‌های آموزشی اصناف و بازاریان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فاروق کیخسروی پیش‌از‌ظهر امروز در کمیسیون آموزش و پژوهش اتاق سنندج نقش رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی الکترونیکی، نوشتاری و تصویری را در همگانی کردن آموزش‌های لازم در سطح جامعه موثر خواند و گفت: امروزه نقش آموزش در تسریع روند توسعه همه‌جانبه بر کسی پوشیده نیست.

کیخسروی با تاکید بر اجرای برنامه‌های آموزشی به ویژه اصناف و حرفه‌های مختلف خواستار همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با اتاق بازرگانی سنندج شد و گفت: برای تعیین اولویت‌های آموزشی لازم در میان جامعه اصناف و بازاریان همکاری دانشگاه با اتاق ضروری است.

وی از چاپ نشریه تخصصی اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن سنندج با هدف اطلاع‌رسانی در میان مخاطبان بخش اقتصادی و آموزش همگانی در سطح جامعه خبر داد و گفت: این نشریه از هفته آینده به صورت بولتن خبری و در نهایت به صورت مجله تخصصی ماهانه چاپ خواهد شد.

کیخسروی با بیان اینکه در بسیاری از موارد انتقاد فقط از بخش دولتی صورت می‌گیرد، افزود: انتقاد از بخش خصوصی نیز لازم و انتشار نشریه اتاق راهی برای شنیدن پیشنهادات و انتقادات از این بخش است.

وی یکی از مهم‌ترین اهداف این نشریه را ارتقای آموزش عمومی در میان جامعه از طرق چاپ یادداشت‌ها و مقالات تخصصی و اطلاع‌رسانی اصولی از فرآیند برگزاری سمینارها، همایش‌ها و دوره‌های آموزشی عنوان کرد.

رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش اتاق بازرگانی، صنایع و معادن سنندج همکاری دانشگاه‌ها و حضور اساتید، صاحب‌نظران و هیئت علمی و اقتصاددانان را در ارتقا آموزش عمومی در سطح جامعه ضرورتی اجتناب‌ناپذیر خواند و گفت: کمیسیون اتاق سعی دارد زمینه تعامل و همکاری لازم بین صاحب‌نظران اقتصادی را در سطح جامعه ارتقا دهد.

کیخسروی بر ضرورت انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه‌ها برای تعریف پروژه‌های مختلف و اجرایی شدن آن به منظور بالا بردن آگاهی مردم تاکید کرد و گفت: تعامل و همکاری دانشگاه‌ها با اتاق سنندج تاثیر مثبتی در ارتقا آموزش در سطح جامعه و تسریع در روند توسعه همه‌جانبه استان دارد.

کمیسیون آموزش و پژوهش اتاق بازرگانی، صنایع و معادن سنندج امروز نخستین جلسه خود را پس از یک وقفه یک‌ساله در محل اتاق سنندج برگزار کرد و از این به بعد این جلسات به صورت ماهیانه و در اولین چهارشنبه هر ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول