اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر خبر داد

جریمه 38 میلیون ریالی اصناف متخلف در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از جریمه 38 میلیون ریالی اصناف متخلف در استان بوشهر در یک هفته گذشته خبر داد.

جریمه 38 میلیون ریالی اصناف متخلف در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حیدر یزدانشناس ظهر امروز در جمع خبرنگاران از انجام بیش از یک هزار و 600 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و جریمه نزدیک به 38 میلیون ریالی متخلفان در استان خبر داد.

یزدانشناس اعلام کرد: بر اساس آمار و اطلاعات واحد بازرسی و نظارت سازمان، در یک هفته گذشته از بخش‌های خرده فروشی، عمده فروشی، خدماتی، تولیدی، انبارها و سردخانه‌های موجود در استان تعداد یک هزار و 638 فقره بازرسی صورت گرفته است.

وی افزود: از این میزان بازرسی 18 مورد تخلف محرز و تشکیل پرونده شد که پرونده‌های متشکله برای رسیدگی و سیر مراحل قانونی و صدور رأی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

یزدانشناس گفت: بر اساس این گزارش از جمع یک هزار و 638  فقره بازرسی انجام شده 95 درصد تخلفات کشف شده به بخش خدمات عمومی و 5 درصد به بخش توزیع عمده و خرده فروشی مواد لبنی، شیر ماست پنیر و کره اختصاص داشته است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر عمده تخلفات را شامل عدم رعایت نصب برچسب قیمت، گرانفروشی، کم فروشی و عدم رعایت سود قانونی توسط واحدهای صنفی عنوان کرد و گفت: ارزش ریالی مجموع پرونده‌های تشکیل شده برای واحدهای صنفی متخلف حدود 38 میلیون ریال است.

وی ادامه داد: بازرسان سازمان صنعت و معدن با جدیت بر نحوه توزیع کالا در بازار نظارت دارند و فروشندگان کالا نیز باید ارائه بهترین کالا به مردم را رعایت کنند.

یزدانشناس اضافه کرد: اولویت مهم ما ارائه کالاهای مورد نیاز مردم به بهترین کیفیت و قیمت است و در صورت مشاهده هر نوع تخلف در این زمینه به شدت با متخلفان برخورد می‌کنیم.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تاکید کرد: بازرسی‌ها و نظارت کارشناسان این سازمان همیشه در سطح بازار با جدیت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول