اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد خبر داد

نظارت جدی بر عملکرد اصناف در نظرآباد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نظرآباد گفت: با تشکیل کمیته‌های ویژه نظارت جدی بر عملکرد اصناف در این شهرستان انجام شده و اجازه کوچک‌ترین گران‌فروشی را نخواهیم داد.

نظارت جدی بر عملکرد اصناف در نظرآباد

سید ابراهیم کسائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: یکی از مواردی که دولت و دستگاه‌های اجرایی در سراسر کشور بر روی آن حساسیت ویژه‌ای دارند، نظارت بر عملکرد اصناف است.

وی با بیان اینکه اصناف فعال و دارای مجوز در شهرستان نظرآباد همکاری و تعامل خوبی با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی دارند، گفت:‌ با این وجود هیچ زمانی بحث نظارت بر نحوه عرضه کالاها و خدمات در این شهرستان متوقف نشده است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در نظرآباد در پاسخ به این پرسش که چه اقداماتی برای کنترل بازار در آستانه ماه مبارک رمضان انجام شده است؟ گفت: به طور طبیعی در این ماه مردم مومن و مسلمان ایران اسلامی نسبت به ایام دیگر اقدام به خرید کالاها و اجناس مورد نیاز خود به ویژه مواد غذایی می‌کنند.

افزایش نظارت بر قیمت کالاها در ماه مبارک رمضان

کسائیان تاکید کرد: اگر چه نظارت بر اصناف و نحوه قیمت‌گذاری‌ها در نظرآباد همواره انجام می‌شود، اما در این ماه نظارت‌های لازم را افزایش می‌دهیم.

وی ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی مسئول مانند اداره بازرگانی تیم‌های ویژه بازرسی تشکیل داده و به صورت مرتبط با مراجعه حضور به اصناف نحوه قیمت‌گذاری کالاها را بررسی می‌کنند.

فرماندار نظرآباد افزود: همچنین در فرمانداری نیز چند تیم نظارتی ویژه تشکیل شده و این نظارت‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان تداوم خواهد داشت.

مردم برای تامین اجناس در ماه رمضان نگرانی نداشته باشند

کسائیان گفت: ما از یک سو اقدام به تامین و ذخیره‌سازی کالاهای مورد نیاز مردم از جمله مواد غذایی پر مصرف کرده و از سوی دیگر نظارت بر بازار در ماه مبارک رمضان را افزایش خواهیم داد.

وی ادامه داد: بنابراین مردم برای تامین کالاها و اجناس مورد نیاز خود هم از نظر کیفیت و هم قیمت مناسب در شهرستان نظرآباد هیچ نگرانی نخواهند داشت.

این مسئول در پایان خطاب به مدیران واحدهای صنفی هشدار داد: به طور قطع اجازه کوچک‌ترین گران و یا کم‌فروشی را به احدی نخواهیم داد و در صورت هرگونه تخلفی با متخلف برخورد شدید از سوی نهادهای مسئول صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول