اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با امضای بیانیه‌ای صورت گرفت

حمایت اصناف قم از حجت‌الاسلام موسی‌پور

خبرگزاری فارس: جمعی از رؤسای اتحادیه‌های صنفی قم با صدور اطلاعیه‌ای حمایت خود از حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور، استاندار را اعلام کردند.

حمایت اصناف قم از حجت‌الاسلام موسی‌پور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در اطلاعیه صادر شده از سوی اصناف قم آمده است: خرسندیم به لطف پروردگار به یمن سال پربرکت تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی و در اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای خدمتگزاری به مردم شریف استان و سیاست‌های عدالت محور شاهد به ثمر نشستن زحمات استاندار قم و مجموعه استانداری قم هستیم.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: سرافرازی سرزمین کریمه اهل‌بیت(س) مدیون تلاش افرادی است که با اعتقاد به لزوم توسعه و وفاداری عمیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی و در سایه تلاش صادقانه به امید دسترسی به حلاوت رضایت خاطر مردم شریف مردم استان گام برداشته‌اند.

در این بیانیه افزوده شده است: به این وسیله مراتب تقدیر و تشکر تشکل‌های صنفی استان به نمایندگی جامعه اصناف از استانداری را اعلام کرده و حمایت قاطعانه خود را از مواضع امام جمعه و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در نماز جمعه پیرامون تداوم استانداری حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور اعلام کرده و امید است با استمرار تعاملات مدبرانه ایشان شاهد بالندگی روزافزون استان در راه حصول به اهداف و اعتلای اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول