اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین‌زهرا تأکید کرد

اهتمام بیشتر اصناف به اصول و احکام دینی

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین‌زهرا با اشاره به نقش اصناف در تولید و پیشرفت کشور تأکید کرد: اصناف باید با اهتمام بیشتر به اصول و احکام دینی و شرعی زمینه‌سازی برای تحقق جامعه‌ای سعادت‌مند شوند.

اهتمام بیشتر اصناف به اصول و احکام دینی

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه عصر امروز در دیدار با اعضای جدید هیئت اصناف شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه ایام ماه‌ شعبان فرصتی بسیار ارزشمند و مفید برای کسب فیوضات و ارزش‌های معنوی است، اظهار کرد: هر کس به هر اندازه که می‌تواند باید با عبادت‌ و نیایش‌های معنوی مقدمات نزدیک‌ شدن به خداوند متعال را فراهم کرده و موجب سعادت و رستگاری برای خویش و جامعه شود.

وی افزود: ماه‌های رجب و شعبان از ماه‌های بسیار ویژه و سفارش شده است که می‌تواند موجب سعادت برای مسلمانان و به ویژه شیعیان جهان شود.

امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا توجه اصناف و بازاریان به احکام و مسائل دینی را بسیار مهم و ضروری عنوان و تصریح کرد: امیدواریم که با تلاش و پیگیری‌های دولت و مسئولان خدمتگزار زمینه برای توسعه هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف فراهم شده و مردم بتوانند از نعمت‌های بیشتری در کشور بهره‌مند شوند.

زرینه با بیان احادیث و روایاتی پیرامون لزوم تعامل همه بخش‌های اسلامی برای دست‌یابی و تحقق منویات دینی در جامعه عنوان کرد: ضرورت دارد که مسئولان با پرهیز از اختلافات جزئی و حاشیه‌ای مقدمات برپایی جامعه منتظر را مهیا کرده و دشمنان را در اهداف خود ناکام گذارند.

وی تلاش بیشتر بازاریان به امور فرهنگی را بسیار ارزشمند برشمرد و افزود: اصناف باید با رعایت قوانین و اصول مربوطه خود در تمام زمینه‌های کشور سبب تقویت مبانی فرهنگی شده و مقدمات نشاط معنوی کشور را مهیا کنند.

امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به هفتم تیر ماه سالروز فاجعه بزرگ شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش در دفتر حزب مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال 60 بیان کرد: فاجعه هفتم تیر در واقع سند مظلومیت ملت قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی بوده و ننگی بزرگ برای منافقان و مغرضان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی در خاتمه با قدردانی از فعالیت‌های رئیس سابق امور اصناف شهرستان بویین‌زهرا خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جاری با برنامه‌های پیش‌بینی شده در سطح کلان شاهد تحقق اهداف کلان کشوری باشیم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول