اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشهد مقدس:

ساعت تعطیلی اصناف مشهد را 2 بامداد پیشنهاد دادیم

خبرگزاری فارس: فرماندار مشهد مقدس گفت: به دلیل اینکه در تابستان شب‌ها کوتاه است، ما معتقدیم تعطیلی اصناف در ساعت 24 نیمه شب زود است و پیشنهاد داده‌ایم که ساعت تعطیلی را به دو بامداد افزایش دهیم.

ساعت تعطیلی اصناف مشهد را 2 بامداد پیشنهاد دادیم

حسن موحدیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: اکثر افرادی که خودشان کسبه هستند و در اصناف دیگر کار می‌کنند حدود ساعت 10 شب مغازه‌هایشان را می‌بندند.

وی تصریح کرد: افراد به دلایل مختلفی مانند گرمای هوا در روز شب را به گردش و تفریح خانواده خود اختصاص می‌دهند و در حالیکه تا حدود یازده مراجعت این افراد به منزل طول می‌کشد تعطیلی اصناف در ساعت 12 شب سبب می‌شود نتوانند خریدهای خود را انجام دهند.

موحدیان در ادامه با اشاره به این مطلب که این تصمیم‌گیری در حیطه اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت است و برای هر صنفی ساعت خاصی را تعیین کرده‌ است، اظهار کرد: به عنوان مثال صنف طلا فروشان موظف هستند که راس ساعت 10 واحدهای صنفی خود را تعطیل کنند.

فرماندار مشهد با اشاره به اینکه این مصوبه کمیسیون نظارت بر اصناف اعتراض بسیاری از صاحبان واحدهای صنفی را برانگیخته است، خاطر نشان کرد: صاحبان واحدهای صنفی می‌گویند که واحدها را 24 ساعته اجاره کرده‌ایم و نمی‌توانیم از آنها در همه ساعات استفاده کنیم.

وی با اشاره به این مطلب که موضوع تعطیلی اصناف ربطی به امنیت و چیزهایی از این قبیل ندارد، ادامه داد: فقط می‌توانیم بگوییم که سبب کاهش تصادفات می‌شود.

فرماندار مشهد با اشاره به اینکه شرایط وقوع سرقت در خلوتی و تاریکی بسیار ساده‌تر می‌شود، ادامه داد: این تعطیلی زود هنگام که سبب خلوت شدن خیابان‌ها می‌شود در این امر تا حدودی تاثیر می‌گذارد.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول