اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 ماهه نخست امسال

اصناف متخلف چهارمحال و بختیاری 274 میلیون ریال جریمه شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: در سه ماهه نخست امسال اصناف متخلف این استان به پرداخت 274 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

اصناف متخلف چهارمحال و بختیاری 274 میلیون ریال جریمه شدند

محمود اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: بر اساس مصوبه تشخیص مصلحت نظام در سال 67 و با توجه به ضرورت نظارت و کنترل دولت و لزوم هماهنگی مراجع قیمت‌گذاری و توزیع کالا و اجرای مقررات و ضوابط مربوط به آن و تمامی امور تعزیرات حکومتی بخش دولتی و غیر دولتی و صدور حکم قطعی در راستای تخلفات و اجرای آن، سازمان تعزیرات حکومتی تاسیس شد.

وی با اشاره به بخش‎های فعالیت تعزیرات حکومتی، گفت: تعزیرات حکومتی در خصوص کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان، قاچاق کالا و ارز به پرونده‌های تخلفات رسیدگی می‎کند.

اسماعیلی با بیان اینکه نظارت بر بازار و تنظیم بازار از وظایف سازمان تعزیرات حکومتی نیست، افزود: ارگان‌های دخیل در امر نظارت اعم از سازمان صنعت، معدن و تجارت، مرکز بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان حمل و نقل، تاکسیرانی و سایر ارگان‎های نظارتی بر اساس شکایت مردم به کار نظارت می‌پردازند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به عملکرد این سازمان در سال 90، گفت: این سازمان در بخش کالا و خدمات در سال گذشته افزون بر 6 هزار و 297 پرونده ورودی داشته است که از این تعداد 6 هزار و 270 پرونده مختومه شد.

وی تعداد پرونده‌های وارده در بخش کالا و خدمات در سه ماهه نخست امسال را یک هزار و 553 پرونده اعلام کرد و گفت: از این تعداد پرونده تاکنون یک هزار و 506 پرونده مختومه شده است.

اسماعیلی با اشاره به تعداد گشت‌های نظارتی در شهرکرد، گفت: تعداد 621 گشت از سوی این سازمان در ماه‌های اردیبهشت و خرداد 91 انجام که با اجرای این تعداد گشت نظارتی 162 پرونده تشکیل و از این تعداد 156 مورد آن مختومه شده است.

وی ادامه داد: با بررسی این تعداد پرونده حکومتی متخلفان به پرداخت جریمه نقدی افزون بر 274 میلیون و 166 هزار ریال محکوم شدند که از این مبلغ تاکنون 30 میلیون و 846 هزار ریال آن وصول شده است.

اسماعیلی گفت: مردم می‌توانند از طریق شماره پیامک 300009651 با سازمان تعزیرات حکومتی ارتباط و شکایت خود را اطلاع‌رسانی کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر اداره‌ تعزیرات حکومتی در شهرستان‌های فارسان، اردل، بروجن، لردگان و دفتر تعزیرات حکومتی شهرستان چلگرد آماده خدمات‌رسانی به عموم مردم استان است.

انتهای پیام/20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول