اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شهرداری منطقه 20 صورت گرفت

ساماندهی اصناف مزاحم و آلاینده در محدوده روستاهای جنوب تهران

خبرگزاری فارس: تعدادی از کارگاه‌های آلاینده زیست محیطی و اصناف مزاحم در محدوده حریم و به ویژه روستاها از سوی شهرداری منطقه 20 شناسایی و ساماندهی شدند.

ساماندهی اصناف مزاحم و آلاینده در محدوده روستاهای جنوب تهران

 عطاءالله حسینی شهردار ناحیه هفت منطقه 20 در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: به منظور ساماندهی کارگاه‌های آلاینده زیست محیطی و اصناف مزاحم محدوده بخش حریم و روستاهای این منطقه، 32 مورد تغییر شغل، 20 مورد پلمپ، 35 مورد انتقال به شهرک‌های صنعتی طی شش ماه گذشته انجام شده است.

حسینی با اشاره به اهمیت شناسایی و ساماندهی مشاغل مزاحم در بخش حریم و خارج از محدوده خاطرنشان کرد: روستاهای زمان‌آباد، نظرآباد، اشرف‌آباد، محمودآباد، طالب‌آباد، نجم‌آباد و قلعه‌نو از جمله محل‌هایی هستند که مشاغل شناسایی شده بر اساس مصوبات قانونی کمیسیون بند 20 ماده 55 شهرداری‌ها، ساماندهی و تعیین تکلیف شده است.

وی زمینه فعالیت مشاغل مورد اشاره را ریخته‌گری، پی‌آب کنی، صابون‌سازی، انبار پوست، ذوب سرب، قالی‌شویی و انبار ضایعات برشمرد و تصریح کرد: واحدهای گشت شهرداری ناحیه هفت به منظور رفع سد معبر، اقدام به جمع‌آوری تعدادی وانت بار، دستفروش و متکدی از سطح محدوده جاده خاوران، جاده محمودآباد، کمربندی کهریزک و جاده صنعت نیز کرده است.

این گزارش حاکی است ناحیه هفت شهرداری منطقه 20 در محدوده حریم و خارج از محدوده این منطقه واقع شده است که 14 روستای تحت پوشش دارد و شهرداری منطقه 20 به منظور رفاه حال ساکنان، اقدام به ارائه خدمات شهری، اجتماعی و عمرانی در آن محدوده می‌کند.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول