اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

دقت و حسن انجام کار در طرح هجرت رعایت شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل‏‌محمد (عج) استان سمنان تاکید کرد: دقت و حسن انجام کار در طرح‏‌های هجرت که در استان سمنان اجرایی می‏‌شود، باید رعایت شود.

دقت و حسن انجام کار در طرح هجرت رعایت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از طرح هجرت 3 که با همکاری آموزش و پرورش دامغان و بسیج دانش‏‌آموزی در حال اجراست، بازدید و رهنمودهای لازم را در راستای کیفیت و کمیت برنامه‏‌ها ارائه کرد.

فرمانده سپاه قائم آل‏‌محمد (عج) استان سمنان اظهار داشت: امید داریم با پیگیری مسئولان مربوطه، اهداف کوتاه مدت و بلندمدت این حرکت که همان جامه عمل پوشاندن به فرامین و منویات مقام عظمای ولایت در خصوص غنی‏‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است، محقق شود.

سردار علی استادحسینی ضمن تقدیر و تشکر از فعالان طرح هجرت 3 در دبیرستان آیت‏‌الله خامنه‏‌ای دامغان که در حال اجرای طرح مرمت و رنگ‏‌آمیزی کلاس‏‌های درس و باغبانی فضای سبز مدرسه بودند، افزود: جوانان بسیجی باید هرچه بیشتر در این عرصه‏‌ها حضور یابند.

وی تأکید کرد: رعایت مواردی همچون دقت و حسن انجام کار، تاکید بر رعایت مسائل ایمنی، تاکید بر اجرای تمام و کمال نیازمندی‏‌های آموزشگاه با توجه به توانمندی‏‌های دانش‌آموزان و همچنین برگزاری کلاس‏‌های عقیدتی و بصیرتی برای دانش‌آموزان تا اتمام طرح‏‌های هجرت لازم و ضروری است.

فرمانده سپاه قائم آل‏‌محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: این طرح که با همکاری بسیج سازندگی در حال اجراست، باید به آبادانی شهر به ویژه مدارسی که جوانان در آن رشد و نمو می‏‌کنند، بیانجامد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول