اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق خبر داد

حضور 9500 دانش‌آموز بوشهری در طرح هجرت 3

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق(ع) گفت: بیش از 9 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان استان بوشهر در طرح هجرت 3 شرکت می‌کنند.

حضور 9500 دانش‌آموز بوشهری در طرح هجرت 3

 علی شیخیانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی، گفت: این تعداد دانش‌آموزان بسیجی استان بوشهر در زمینه مرمت، بهسازی و زیبا سازی مدارس استان در طرح هجرت 3 مشارکت جدی دارند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق (ع) خاطر نشان کرد: بیش از 400 حلقه صالحین در سطح استان بوشهر در اردوهای یک روزه شجره طیبه صالحین سازمان بسیج دانش‌آموزی شرکت می‌کنند.

وی یادآور شد: بیش از 400 نفر از دانش‌آموزان بسیجی توسط 17 حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی استان با همکاری و همیاری اداره کل آموزش و پرورش و سازمان بسیج سازندگی استان در قالب گروه‌های جهادی سازماندهی و در مدت 15 روز در مناطق محروم استان بوشهر حضور خواهند یافت.

شیخیانی یادآور شد: حرکت جهادی دانش‌آموزان بسیجی  تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی در خدمت به مردم است.

وی اضافه کرد: طرح هجرت 3 با توجه به گستردگی بسیج دانش‌آموزی در بین اقشار بسیج است که اعضای آن را دانش‌آموزانی پرشور و با علاقه‌ بالا برای انجام کارهای گروهی، تشکیل می‌دهند.

شیخیانی در خصوص برنامه‌های جانبی این طرح گفت: در همه شهرستان‌ها اردوگاه‌هایی به منظور استراحت و اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی تدارک دیده شده که در مدت حضور دانش‌آموزان در اردوگاه برنامه‌های متنوع و گوناگونی نظیر نماز جماعت، مسابقات فرهنگی و ورزشی و کلاس‌های اعتقادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و عقیدتی برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد در طرح هجرت 3 کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان بسیجی در سراسر استان بویژه در مناطق محروم برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق (ع) اظهار داشت: طرح هجرت سه از ابتدای تیرماه ویژه دانش‌آموزان علاقه‌مند به فعالیت‌های مختلف در امر بازسازی و بهسازی مدارس در استان آغاز شده و تا 25 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه دشتی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی گفت: هزار و 100 نفر دانش‌آموز در برنامه‌های طرح اوقات فراغت و 250 نفر نیز در طرح هجرت دانش‌آموزی شرکت کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود تا پایان طرح هفت هزار نفر دانش‌آموز در طرح هجرت 3 شرکت کنند.

مراد کاظمی افزود: دانش‌آموز بسیجی با حضور جهادگرانه خود در طرح هجرت موجب صرفه‌جویی میلیون‌ها تومان از بیت‌المال خواهند شد.

وی ادامه داد: طرح هجرت موجب سازندگی و نشاط در جامعه می‌شود و کمک خوبی برای دولت، نظام و امنیت اراضی خواهد شد.

انتهای پیام/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول