اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

فراهم کردن شرایط حضور بخش خصوصی در زنجان ضروری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد شرایط لازم برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان ضروری است.

فراهم کردن شرایط حضور بخش خصوصی در زنجان ضروری است

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در گذشته سرمایه‌گذاری‌های خوبی در استان صورت نگرفته و در حال حاضر درآمد مردم استان پایین است.

وی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در استان زنجان بالاست و سطح اشتغال پایین است، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در استان نسبت به میانگین کشوری پایین است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد شرایط لازم برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ضرورت دارد، اضافه کرد: مسئولان استان زنجان باید این شرایط را فراهم کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم استان زنجان در حال حاضر دچار معضلاتی هستند، ادامه داد: برای برطرف کردن این مشکلات تنها راه چاره جذب سرمایه‌گذار، ایجاد فرصت‌های شغلی و افزایش درآمد مردم است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در زمینه سرمایه‌گذاری در استان زنجان طی سال‌های گذشته کم‌کاری شده است، افزود: باید با همکاری و همدلی این ضعف‌ها را برطرف کرد.

وی با تاکید بر اینکه هم‌استانی‌ها و همشهریان در داخل استان زنجان باید سرمایه‌گذاری کنند، تصریح کرد: شرایط سرمایه‌گذاری در شهر زنجان مناسب نبوده است و بسیاری از همشهریان در استان‌های دیگری سرمایه‌گذاری کرده‌اند لذا باید شرایط جذب این سرمایه‌گذاران فراهم شود.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول