اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

سرمایه‌گذاری بخش خصوصی گامی‌ اساسی در کشور است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: با حجم عظیم سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی می‌توانیم گام‌های اساسی برداریم و ارزش افزوده‌ای برای کشورمان به دنبال داشته باشیم.

سرمایه‌گذاری بخش خصوصی گامی‌ اساسی در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، اسماعیل نجار شامگاه سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح باند دوم محور رفسنجان - سرچشمه – خاتون‌آباد زحمت‌های تلاشگران مس را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: سرمایه‌گذاری 8.5 میلیارد دلاری مس در منطقه جای بسیار خوشحالی است و این عدد قابل توجه نشان می‌دهد که این سرمایه ملی برای ملت و کشور صرف می‌شود.

وی افزود: با این حجم سرمایه‌گذاری گام‌های اساسی می‌توان برداشت و ارزش افزوده‌ای برای کشور به دنبال دارد.

نجار بیان کرد: صنایع پایین دستی مس نیز باید توسط بخش خصوصی در همین منطقه در محیطی با فضای آرام و سرشار از همدلی تقویت شود و رونق و توسعه یابد.

وی توسعه و آبادانی را در سایه هم کاری مردم دانست و عنوان کرد: با ایجاد امکانات و رفاه نمی‌توان گفت مشکلات به پایان رسیده است، بلکه مردم منطقه باید صبور باشند و بیش از گذشته همکاری خود را نشان دهند تا بر مشکلات موجود فائق آیند.

استاندار کرمان بر به حداقل رسیدن آلایندگی‌های صوتی و زیست محیطی تأکید کرد و ابراز داشت: در بخش پروژه مهر ماندگار هزینه‌ای بالغ بر 7 هزار میلیارد تومان صرف می‌شود که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

نجار برقراری امنیت را وظیفه اصلی حکومت دانست و گفت: همه چیز در سایه امنیت مقدر می‌شود و امنیت در حمل و نقل به ویژه حمل و نقل جاده‌ای اهمیت ویژه و خاصی دارد که امروز نشانه‌ای از برقراری امنیت جاده‌ای را می‌بینم.

وی تولید مس با خلوص 99.999 را نشان از خالص و ناب بودن مس ایران دانست و ابراز داشت: این سرمایه ملی را باید حفظ و شرایطی فراهم کنیم تا فرآوری آن در مملکت خودمان صورت گیرد و اشتغالزایی افزایش یابد.

نجار مشکلاتی که اروپا و استکبار جهانی برای مسلمانان به وجود می‌آورد را نشان از دشمنی با اسلام و اهداف اسلام خواند و اذعان کرد: گرانی‌ها و تورم نباید صبر مردم را تهدید کند، بلکه باید شکرگذار باشیم که توانسته‌ایم بر جنگ‌های فرهنگی و نظامی دشمنان پیروز شویم و حال وقت آن است که بر جنگ اقتصادی که دشمن به آن روی آورده و هدفش ملت است، پیروز شویم و دشمن را در این زمینه هم ناکام بگذاریم.

استاندار کرمان با تأکید بر اینکه خسارت‌هایی که دشمنان از این تحریم‌ها می‌بینند کم‌تر از خسارت ما نیست، افزود: آنها در حقیقت به خود ضربه می‌زنند و دیانت و ولایت‌مداری که مردم ایران دارند، نمی‌تواند کشورمان را دچار تزلزل کند.

وی ابراز داشت: هرگز راهی نرویم که امام زمان (عج) ما از ما برنجد و با مقاومت و ایستادگی در برابر ناملایمات و مسئولیت‌پذیری زمینه را برای ظهور آن حضرت و ایجاد حکومت عدل جهانی فراهم کنیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول