اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس اتاق بازرگانی اردبیل:

روابط اقتصادی اردبیل با کشورهای همسایه تقویت شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل خواستار تقویت روابط اقتصادی استان اردبیل با کشورهای همسایه با لحاظ قراردادن موقعیت جغرافیایی ویژه این استان شد.

روابط اقتصادی اردبیل با کشورهای همسایه تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز پورسلیمان صبح امروز  در کمیسیون تجارت و امور گمرکی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل اظهار داشت: تجارت با چالش‌های عمده‌ای مواجه است به طوری که در تجارت خارجی با مشکلات جدی روبرو هستیم.

پور‌سلیمان با تاکید بر اینکه مسایل و مشکلات فرایند تجارت باید در کمیسیون تخصصی اتاق به صورت شفاف مورد بررسی قرار گیرد افزود: در استان اردبیل روابط اقتصادی با کشور‌های همسایه بسیار پایین است و این در حالی است که استان اردبیل از لحاظ جغرافیایی دارای موقعیت ویژه در منطقه است.

این مسئول با اشاره به فعالیت‌های اتاق اردبیل در پیگیری مشکلات فرآوری صنعت، تولید و تجارت، ابراز داشت: اتاق بازرگانی اردبیل به صورت جدی پیگیر مطالبات بخش خصوصی از بخش دولتی است.

وی خاطرنشان کرد: این اتاق در سال‌های اخیر نیز در گسترش روابط اقتصادی استان با کشور‌های خارجی تلاش مضاعف داشته است.

پورسلیمان در ادامه به نقش تاثیرگذار کمیسیون‌های تخصصی اتاق و نیز موفقیت‌های کمیسیون تخصصی کشاورزی اردبیل را در سطح کشور اشاره کرد و گفت: کمیسیون‌های اتاق بازرگانی اردبیل متشکل از اساتید دانشگاه، پژوهشگران و صاحب‌نظران در حوزه‌های مختلف تخصصی فعال بوده و نگاه به مسایل کاملاً علمی و تخصصی است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی اردبیل اضافه کرد: اگر مصوبات و خروجی‌های این کمیسیون‌ها عملیاتی و مورد توجه قرار گیرند مطمئناً بسیاری از مشکلات اقتصادی حل و استان در مسیر رشد و توسعه قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه علاوه بر اعضای کمیسیون جمعی از مسئولان و کارشناسان دستگاه‌های مرتبط با بازرگانی نیز حضور داشتند که بر بررسی مسایل و مشکلات تجارت و نیز ارائه موثر‌ترین راهکار‌ها برای خروج از وضعیت موجود تاکید کردند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول