اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل:

مبانی ارتباطی صنعت و دانشگاه تقویت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت‌: با برگزاری تورهای بازدید از واحدهای تولیدی نمونه در شهرک صنعتی اردبیل مبانی و راهکارهای ارتباطی صنعت و دانشگاه تقویت می‌شود.

مبانی ارتباطی صنعت و دانشگاه تقویت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل، محمد ملاطفی ظهر امروز در حاشیه برگزاری این تور اظهار داشت: این تور صنعتی به صورت یک روزه و با حضور 20 نفر از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار و دانشجویان از نزدیک با نحوه مدیریت فروش و بازاریابی آشنا شدند.

وی با اشاره به اهمیت این تور خاطرنشان کرد: بازدید از واحدهای صنعتی موفق باعث ارتباطی مستمر در جهت انتقال تجربیات و موفقیت‌ها بین صنعت و دانشگاه شده و می‌تواند زمینه‌ساز تبادل نظر در عرصه صنعت و بالا بردن توان علمی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این بازدید مدیرعامل شرکت پاک آب سبلان ضمن ارائه راهکارهای موفقیت خود در زمینه فروش و بازاریابی بیان داشت: برند سازی، تبلیغات، استانداردسازی در امر تولید و نیز کیفیت برتر محصول اساسی‌ترین فاکتور در مدیریت فروش و بازاریابی است.

ناصر رئیسی یادآور شد: این واحد صنعتی با استفاده از فناوری روز و نصب مدرن‌ترین ماشین آلات پیشرو در این صنعت به عنوان یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان آب‌های معدنی در سطح کشور و تنها واحد ثبت شده در اتحادیه اروپا در زمینه آب‌های معدنی طبیعی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،  شرکت پاک آب سبلان در سال‌های 85 و 86 به عنوان واحد نمونه کیفی در سطح کشور انتخاب شده است.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول