اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران:

برای تمدن‌سازی باید عزت را در وجود جوانان تقویت کنیم

خبرگزاری فارس: استاد ادبیات و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: اگر واقعا به دنبال تمدن‌سازی هستیم باید عزت را در وجود جوانان به وجود بیاوریم و تفرقه را از آنان جدا کنیم تا بتوانیم یک تمدن پویا و مؤثر از کشورمان به جای بگذاریم.

برای تمدن‌سازی باید عزت را در وجود جوانان تقویت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدعلی آذرشب ظهر امروز در جشنواره جوان برتر خلیج فارس در بوشهر اظهار داشت: وجود جوانان در کنار خلیج فارس معنای بزرگی دارد و آنان هستند که می‌توانند پرچمدار وصل در خلیج فارس با کشورهای همسایه باشند.

وی افزود: یکی از مشکلات بزرگ و دلیل عقب‌ماندگی جهان اسلام اختلافات و تفرقه است که باعث شده تا در عقب‌ماندگی بمانیم و دشمنان در درون ما نفوذ کنند.

آذرشب عنوان کرد: دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی ایران می‌خواهند خلیج فارس را وسیله فصل قرار دهند و جوانان ما باید با هوشیاری و طراحی دانش‌بنیان هدف دشمنان را نابود کنند.

وی گفت: تمام دشمنان جهان اسلام به دنبال این هستند که مسلمانان را کوچک و خوار کنند تا ما در وجودمان احساس ذلت و خواری کنیم.

استاد ادبیات دانشگاه تهران تصریح کرد: اگر ما واقعا به دنبال تمدن‌سازی هستیم، باید عزت را در وجود جوانان خود به وجود بیاوریم و تفرقه و دوری را از آنان جدا کنیم تا بتوانیم یک تمدن پویا و مؤثر از کشورمان به جای بگذاریم.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول