اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت والیبال خوزستان:

والیبال آبادان تقویت شود

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت والیبال خوزستان گفت: باید با حمایت و تعامل مضاعف بتوان ورزش نیمه متوقف والیبال آبادان را تقویت کرد و به روزهای اوج و طلایی گذشته بازگرداند.

والیبال آبادان تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، احمد پارسافر پیش از ظهر امروز در بازدید از اماکن و سالن‌های ورزشی این منطقه که با حضور جمعی از مسئولان ورزشی شهرستان انجام شد، اظهار کرد: از سفر به شهر آبادان و بازدید از امکانات ورزشی این منطقه دو هدف عمده را دنبال می‌کنم، نخست دیدار با پیشکسوتان و رشته ورزشی والیبال این شهر و استفاده از تجربیات آنها به‌منظور پویایی مجدد این رشته ورزشی در منطقه و دوم رفع نواقص و کمبودهای اماکن و سالن‌های ورزشی مربوط به این رشته است.

در این بازدیدها که با حضور هیئت همراه صورت گرفت، وی افزود: در راستای رفع مشکلات رشته ورزشی والیبال در آبادان، جلسه‌ای را با رئیس اداره ورزش و جوانان منطقه برگزار کردیم و در آن به بررسی مشکلات موجود و نظرسنجی برای ایجاد راهکار در راستای رفع نواقص و کمبودها پرداخته شد.

سرپرست هیئت والیبال استان خوزستان تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان این منطقه در راستای ساخت و ساز اماکن و سان‌های ورزش شهرستان نقش چشمگیری را داشته است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک سالن‌های ورزشی این منطقه را مجهز و به روزتر ببینیم.

* ظرفیت‌های بالقوه والیبال آبادان را تبدیل به فعل کنیم

وی با بیان اینکه تاریخ ورزش نشان می‌دهد آبادان در همه رشته‌های ورزشی به‌ویژه والیبال سابقه درخشانی را در کارنامه به ثبت رسانده است، اضافه کرد: والیبال آبادان در گذشته بسیار خوش درخشیده و این امر نشان از پتانسیل بالای ورزشی ویژه این رشته برخوردار بوده است و امروز نیز باید در راستای رفع مشکلات پیش‌روی این رشته در آبادان، تلاش کرد و با کنار زدن آنها ظرفیت‌های بالقوه والیبال منطقه را تبدیل به فعل کنیم.

سرپرست هیئت والیبال استان خوزستان در پایان از تعامل مطلوب بین اداره ورزش و جوانان آبادان، هیئت والیبال منطقه و هیئت والیبال استان خوزستان خبر داد و گفت: باید با حمایت و تعامل مضاعف بتوان ورزش نیمه متوقف والیبال این منطقه را تقویت کرد و به روزهای اوج و طلایی گذشته بازگرداند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول