اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس:

کانون‏‌های فرهنگی و هنری مساجد در سمنان تقویت می‏‌شوند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کانون‏‌های فرهنگی و هنری مساجد با توجه به اهمیتشان در بخش فرهنگ، در سمنان تقویت می‏‌شوند.

کانون‏‌های فرهنگی و هنری مساجد در سمنان تقویت می‏‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‏رضا خسروی ظهر امروز در دیدار با مسئول دبیرخانه کانون‏‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان، به اهمیت کانون‏‌های فرهنگی و هنری مساجد نزد مردم و جوانان و تأثیر بسیار زیاد این مراکز در پیشبرد برنامه‏‌های مختلف فرهنگی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: کانون‏‌های فرهنگی و هنری مساجد در استان سمنان نقش مهمی در اجرای امور فرهنگی دارند و با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان، این مراکز می‏‌توانند در غنی‏‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در شهرستان سمنان، تعداد قابل ملاحظه‏‌ای کانون فرهنگی و هنری مساجد تحت نظارت دبیرخانه کانون‏‌های مساجد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان راه‏‌اندازی شده‏‌اند و به ارائه خدمات فرهنگی و دینی به اعضای خود می‏‌پردازند.

خسروی گفت: مدیران مسئول و رابطان کانون‏‌های مساجد در استان سمنان و همه اعضای فعال این کانون‏‌ها تا امروز توانسته‏‌اند برنامه‏‌های خوبی را در بخش‏‌های مختلف اجرایی کرده و بدون هیچ چشم‏داشت مادی و ریالی و فقط با انگیزه درونی و معنوی خود در حال تلاش هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید از کانون‏‌های مساجد در راه اشاعه برنامه‏‌های فرهنگی و هنری در شهرستان‏‌های سمنان و مهدیشهر بیشتر بهره‏‌گیری شود، خواستار توجه به مشکلات این مراکز شد.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امکان پیگیری مشکلات و مسائل کانون‏‌های مساجد استان سمنان از تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان مربوط نیز وجود دارد و این اقدام در اسرع وقت انجام خواهد شد.

خسروی اختصاص بودجه بیشتر به ایجاد کانون‏‌های فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان‏‌های سمنان و مهدیشهر را با توجه به ظرفیت‏‌های بسیار زیاد موجود در این شهرستان‏‌ها ضروری دانست.

وی تصریح کرد: کانون‏‌های مساجد نقش مهمی در جذب نوجوانان و جوانان به مساجد، اجرای فعالیت‏‌های فرهنگی و مذهبی به شکلی مطلوب و غنی‏‌سازی اوقات فراغت آنان دارند.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر امکانات و جاذبه‏ مطلوبی در این کانون‏‌ها فراهم شود و مسئولان مشکلات مربوط را به خوبی بررسی و رفع کنند، افراد زیادی جذب این مکان‏‌های مقدس فرهنگی خواهند شد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول